nim83 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er på utkikk etter en headset eller en hodetelefon som skal brukes til spill. Må ha mikrofon, men dersom det er mulig å kjøpe dette ved siden av og feste det på hodetelefonen så gjør det ikke noe. Prisen skal ikke overstige 1000 kr. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg liker ikke å være en av "de der", men søk litt rundt, det er masse tråder om akkurat dette. hehe, sorry Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHHD555 <- er blitt anbefalt flere ganger før. Har ikke prøvd det. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHPC150 <-- dette er vel også anbefalt før, er ikke sikker. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Jeg kan anbefale disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301165&cks=SER Har to av disse selv og synes det er glimrende lyd, samt at mikrofonen er meget god. Vil du ha dyrere kan du få usbversjonen med innebygd lydkort og digital lyd. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301166&cks=SER Jeg kan ikke uttale meg om det nederste, men audio .90 er konge. Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ok, har sjekket mye på den medusa 5.1 headsettet, så dersom jeg får tak i den, kjøper jeg den Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 eg kan anbefale dette https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18143 har brukte siden sommeren og er veldig fornøyd. behagelig og ha på seg, veli go lyd, og de er lifstids garanti på de.. mangler bare volum controler.. men de kan kjøpes på biltema, bare søk på Mediehub på www.biltema.no den bruker eg og. fornøyd me de og. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) har brukte siden sommeren og er veldig fornøyd. behagelig og ha på seg, veli go lyd, og de er lifstids garanti på de.. mangler bare volum controler.. Koss sine hodetelefoner trenger livstidsgaranti. Det ville nærmest vært svindel å selge dem uten. Den lille plastsaken som fester klokkene til hodebøylen på R70 er av laber kvalitet og knekker fort. Hadde et par Koss R80, som har samme konstruksjon som R70 der bøylen knakk etter ett års normalt bruk. Jeg har til sammenligning et par Sennheiser hodetelefoner fra 1994 som ble brukt nærmest hver dag i 6-7 år, uten at noen av delene svikter. Endret 27. november 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette gjelder bare koss sine hd med mic. De andre er kanonbra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette gjelder bare koss sine hd med mic. De andre er kanonbra Ta et søk her på forumet eller google. Koss sine hodetelefoner går i stykker alt for lett, det er et faktum. Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 vel de stemmer at den plast biten som blir snaket om kneker lett. men de har ikkje enda vert et prob for meg. sel om de har godt i baken et par gonger. og at selve klokka detter av, men de kan jo festes igen. Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) ok, hittil det jeg har kommet frem til er: Medusa 5.1 Sennheiser HD555 eller PC150 Audio. 90 Endret 28. november 2004 av nim83 Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, Har selv ett par Sennheiser PC150 hodetelefoner og er veldig godt fornøyd med dem. Mikrofonen gir god kvalitet på tale og lyden i hodetelefonene er veldig god. Det er "åpne" klokker på dem, dvs at de dekker ikke hele øret og er behagelige å ha på seg over lengre tid. Kan absolutt anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) /\ /II\ II hear, hear Endret 28. november 2004 av Arnulf Hitchler Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Uten tvil, gå for HD555. Sennheiser står for kvalitet, noe Koss ikke gjør. Jeg vil si at Koss er "laber" kvalitet, og ting knekker veldig fort, noe Sennheiser har forstått; kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 hvordan er PC150 i forhold til HD555? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jepp peterman har rett, mine sporta pro er laget av sprø dårlig plast, høytaleren på det høyre øret løsnet eter tre mnd forsiktig bruk (jeg så jo hvor dårlig kvaliteten var). Har lest om fler modeller fra Koss om er laget av samme type plast. Koss er altfor hypa opp etter min mening, en klar Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 ok, da er koss helt utelukka.. har nemlig tittet litt på de og, men hvis de er så dårlige som dere sier, gidder jeg ikke å kjøpe meg en av de.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Audiofile her på forumet har anbefalt Beyerdynamics DT234 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7411 når jeg har spurt det samme spørsmålet som deg. Får inntrykk av at de er i klasse med/litt over Sennheiser HD555. Plantronics Audio 90 og Koss R70B har jeg hørt blandete kritikker av. Medusa er kun til gaming, da det har en lav surrelyd når det ikke spilles av noe på de. Endret 28. november 2004 av Saftis Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Det beste må vel være å ha separat mic og hodetelefon. Ialle fall for de som gjerne har en hodetelefonutgang på volumkontrollen på høytalerne, mens man må bak for å plugge inn mikrofonen. På hodetelefoner med mic så blir ikke kablene lange nok. Endret 28. november 2004 av toriamos Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det beste må vel være å ha separat mic og hodetelefon. Ialle fall for de som gjerne har en hodetelefonutgang på volumkontrollen på høytalerne, mens man må bak for å plugge inn mikrofonen. På hodetelefoner med mic så blir ikke kablene lange nok. Jeg har zalman sin løse mic, og det suger å måtte dra den nærmere munnen hver gang jeg skal snakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå