Gå til innhold

Råd om headset/hodetelefoner..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
har brukte siden sommeren og er veldig fornøyd. behagelig og ha på seg, veli go lyd, og de er lifstids garanti på de.. mangler bare volum controler..

 

Koss sine hodetelefoner trenger livstidsgaranti. Det ville nærmest vært svindel å selge dem uten.

 

Den lille plastsaken som fester klokkene til hodebøylen på R70 er av laber kvalitet og knekker fort. Hadde et par Koss R80, som har samme konstruksjon som R70 der bøylen knakk etter ett års normalt bruk. Jeg har til sammenligning et par Sennheiser hodetelefoner fra 1994 som ble brukt nærmest hver dag i 6-7 år, uten at noen av delene svikter.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Hei,

 

Har selv ett par Sennheiser PC150 hodetelefoner og er veldig godt fornøyd med dem. Mikrofonen gir god kvalitet på tale og lyden i hodetelefonene er veldig god. Det er "åpne" klokker på dem, dvs at de dekker ikke hele øret og er behagelige å ha på seg over lengre tid.

 

Kan absolutt anbefales på det varmeste :thumbup:

Lenke til kommentar

Audiofile her på forumet har anbefalt Beyerdynamics DT234 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7411 når jeg har spurt det samme spørsmålet som deg. Får inntrykk av at de er i klasse med/litt over Sennheiser HD555.

 

Plantronics Audio 90 og Koss R70B har jeg hørt blandete kritikker av.

 

Medusa er kun til gaming, da det har en lav surrelyd når det ikke spilles av noe på de.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Det beste må vel være å ha separat mic og hodetelefon. Ialle fall for de som gjerne har en hodetelefonutgang på volumkontrollen på høytalerne, mens man må bak for å plugge inn mikrofonen. På hodetelefoner med mic så blir ikke kablene lange nok.

Jeg har zalman sin løse mic, og det suger å måtte dra den nærmere munnen hver gang jeg skal snakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...