Gå til innhold

Får ikkje lagdt inn Nvida driver i windows!

nree

Anbefalte innlegg

Har eit Geforce MX420 64MB kort som jeg bruker på ein maskin til CS..

Nå har jeg lagdt inn windows på nytt og SP2 men nå skulle jeg legge Geforce menyen i Egenskaper for Gecorce MX420 (vedlagdt bilde) så jeg kunne velge at for eks. bildet skulle klones på TV'N osv...

Har prøvd og oppdatere driverene osv. men windows vil ikkje ta inn driverene på CD'n for de er gamlere ein den driveren windows har...

Nå kan jeg heller ikkje spille cs i noe annet ein Software mode...

Vist jeg prøver og avinstalere kortet vil windows ikkje avinst. før den blir restartet og når jeg starter opp igjen blir driveren til windows lagdt inn før jeg klarer og si BØ!...

Noen som har noen forslag? :w00t: så hadde dette vert veldig bra og fått fikset opp i :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har eit Geforce MX420 64MB kort som jeg bruker på ein maskin til CS..

Nå har jeg lagdt inn windows på nytt og SP2 men nå skulle jeg legge Geforce menyen i Egenskaper for Gecorce MX420 (vedlagdt bilde) så jeg kunne velge at for eks. bildet skulle klones på TV'N osv...

Har prøvd og oppdatere driverene osv. men windows vil ikkje ta inn driverene på CD'n for de er gamlere ein den driveren windows har...

Nå kan jeg heller ikkje spille cs i noe annet ein Software mode...

Vist jeg prøver og avinstalere kortet vil windows ikkje avinst. før den blir restartet og når jeg starter opp igjen blir driveren til windows lagdt inn før jeg klarer og si BØ!...

Noen som har noen forslag? :w00t: så hadde dette vert veldig bra og fått fikset opp i :thumbup:

Ingen medlemer av (over) 5 tusen som veit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...