Gå til innhold

photoshop

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det er bare 7.0 som er den nyeste.. :hmm:

Hvorfor svarer du helt galt på et spørsmål, uten å sjekke først om det stemmer?

Nyeste versjon av Adobe Photoshop er CS (Creatice Suite). Siden dette er versjonen etter 7, kan man jo kanskje kalle den 8 også...

Photoshop finnes ikke i noen "platinum"-versjon. Men den finnes i en "Elements"-versjon, som er ment for den vanlige hjemme-digitalfotografereren. Den koster under kr 1000,- mens Photoshop, som er beregnet for proffer, koster opptil det tidobbelte ca...

Lenke til kommentar

og så videre:

Photoshop finnes ikke i noen "platinum"-versjon. Men den finnes i en "Elements"-versjon, som er ment for den vanlige hjemme-digitalfotografereren. Den koster under kr 1000,- mens Photoshop, som er beregnet for proffer, koster opptil det tidobbelte ca...

Adobe Photoshop CS koster ca. 7850 kr.

Du er ikke noe bedre selv. ;)

Lenke til kommentar

og så videre:

Adobe Photoshop CS koster ca. 7850 kr.

Du er ikke noe bedre selv. ;)

Jeg regnet med at en eller annen smarting ville påpeke det der. Så hvis du hadde sett bedre etter så hadde du sett at det sto "ca" etter prisanslaget mitt ;)

Man kan ikke gi en nøyaktig pris på software, i og med at det opereres med ekstremt store prisforskjeller. Sjekk billigste pris fra utlandet og sammenlign med f. eks Elkjøp - så ser du at anslaget ikke er så galt likevel. Jeg ga jo ikke noe nøyaktig anslag. Jeg skrev bare at Elements koster UNDER 1000,- og at Photoshop koster CA 10 ganger mer...

Endret av pmarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...