Simkin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) har tenkt å skaffe meg photoshop.. men hva er den nyeste versionen? å finnes det noe evt platinum edition som er bedre enn en vanlig version? takker for svar Endret 4. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 tror det er bare 7.0 som er den nyeste.. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 tror det er bare 7.0 som er den nyeste.. Hvorfor svarer du helt galt på et spørsmål, uten å sjekke først om det stemmer? Nyeste versjon av Adobe Photoshop er CS (Creatice Suite). Siden dette er versjonen etter 7, kan man jo kanskje kalle den 8 også... Photoshop finnes ikke i noen "platinum"-versjon. Men den finnes i en "Elements"-versjon, som er ment for den vanlige hjemme-digitalfotografereren. Den koster under kr 1000,- mens Photoshop, som er beregnet for proffer, koster opptil det tidobbelte ca... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor svarer du helt galt på et spørsmål, uten å sjekke først om det stemmer? og så videre: Photoshop finnes ikke i noen "platinum"-versjon. Men den finnes i en "Elements"-versjon, som er ment for den vanlige hjemme-digitalfotografereren. Den koster under kr 1000,- mens Photoshop, som er beregnet for proffer, koster opptil det tidobbelte ca... Adobe Photoshop CS koster ca. 7850 kr. Du er ikke noe bedre selv. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hvorfor svarer du helt galt på et spørsmål, uten å sjekke først om det stemmer? og så videre: Photoshop finnes ikke i noen "platinum"-versjon. Men den finnes i en "Elements"-versjon, som er ment for den vanlige hjemme-digitalfotografereren. Den koster under kr 1000,- mens Photoshop, som er beregnet for proffer, koster opptil det tidobbelte ca... Adobe Photoshop CS koster ca. 7850 kr. Du er ikke noe bedre selv. Jeg regnet med at en eller annen smarting ville påpeke det der. Så hvis du hadde sett bedre etter så hadde du sett at det sto "ca" etter prisanslaget mitt Man kan ikke gi en nøyaktig pris på software, i og med at det opereres med ekstremt store prisforskjeller. Sjekk billigste pris fra utlandet og sammenlign med f. eks Elkjøp - så ser du at anslaget ikke er så galt likevel. Jeg ga jo ikke noe nøyaktig anslag. Jeg skrev bare at Elements koster UNDER 1000,- og at Photoshop koster CA 10 ganger mer... Endret 4. oktober 2004 av pmarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå