Saviola16 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har et stort problem. Det går ut på følgende: Jeg la inn et brenneprogram i Xp for noen dager siden. Da forsvant DVD- og brennerommen... Jeg bestemt meg for at jeg godt kan legge inn Xp på ny igjen for å ordne opp i det. Problemet er bare at det nytter ikke å sete Xp-cd'en i når jeg skal legge det inn å ny, så jeg har tenkt å gå i dos å formatere pc'en å dermed legge inn XP. Men da trenger jeg oppstartsdiskett til Xp, noe jeg ikke har.. Noen annen måte å gjøre det på? Hadde vært kjempefint om dere hadde svart! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Fjerne brenne programmer som ikke støtter xp, nero og easy cd creator, legge inn nye versjoner. Thats it. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Er bare det at det nytter ikke å slette brenneprogrammet.. Klarer heller ikke å ta system restore. Å når jeg ikke får til noen av rommene så kan jeg jo ikke legge inn et nytt brenneprogram:( Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hvis du trenger oppstartsdisketter til XP, er dette tilgjengelig fra enten microsoft.com eller bootdisk.com.. Lenke til kommentar
eivindaa Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 19:22, jallajalla skrev:Fjerne brenne programmer som ikke støtter xp, nero og easy cd creator, legge inn nye versjoner. Thats it. Tror ikke han trenger å fjerne Nero. Det virker fint hos meg! Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Tusen takk!!! Nå kan jeg endelig legge inn XP på ny! :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Read This siste meldinga altså. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Nå sitter jeg med Win Xp Norsk! Endelig er jeg tilbake igjen! Ikke lett å være "borte" en time;) [ Denne Melding var redigert av: Saviola16 på 2002-05-14 22:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå