Gå til innhold

får ikke satt sammen to deler av samme hardisk

assz0r

Anbefalte innlegg

den nye hardisken min er i to deler uten at jeg har delt den selv... jeg lasta ned partition magic for å fikse dette, men når jeg skal trykke "apply" kommer programmet opp med et info vindu hvor det står at dette bare er en demo (evaluation version) og hvor jeg kan kjøpe fullversion osv. Så går bare alt tilbake og ingen ting skjer. Slik skjer det men alle funksjonene og jeg vet ikke om noe annet program... finner ingen funksjon for å slå av det vinduet på noen måte...

(denne posten passer kanskje ikke inn her, men fant ingen andre plasser å søke råd :S)

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noe viktig info på disken? Hvis ikke er det vel ikke så mye vanskeligere å slette partisjonene og lage en ny en. Går vel an å gjøre dette i Windows XP SP1. Ellers kan du laste ned en bootdisk fra www.bootdisk.com og gjøre det fra DOS.

- Azton

Lenke til kommentar

Var disken partisjonert i to partisjoner når du kjøpte den? I så fall tyder det på at du har fått en brukt disk.

Det går ann å slette begge partisjonene i diskbehandling i Windos, deretter kan du opprette en ny partisjon på hele disken.

XenZor

Lenke til kommentar

prøvde å formatere den delen som viser seg i min datamaskin som er 127gb, men når jeg skal formatere låser pc'en seg nesten og den formaterer ikke. kan heller ikke lage en partisjon av den delen som er "unallocated". :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...