andreh Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg har blitt veldig vant med å bruke hurtigtast for åpning av tabs i bakgrunnen når jeg bruker Firefox. Plutselig idag så virker det som hurtigtasten for åpning av tabs i bagrunnen har byttet plass med hurtigtasten for åpning av tabs i forgrunnen. Veldig irriterende, noen som har samme problem? Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 fant ut at problemet var selvforskylt, hadde endret noen instlillinger i firefox. kan jeg slette tråden min? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke noe vits å slette den, men du kan jo beskrive hva du gjorde for å fikse problemet. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke noe vits å slette den, men du kan jo beskrive hva du gjorde for å fikse problemet. det jeg hadde gjort var å krysse av ved "legg faner som åpnes fra lenker i forgrunnen." tok vekk den igjen, og problemet var løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå