joacim2004 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hei.. jeg har plutselig fått et problem i ps7.. ctrl+u (hue/saturation) virker ikke lenger på nye bilder/tekster jeg lager..?virka fint hele tiden. Laga mange "ice tekster" til meg og mange venner spør om jeg kan lage til dem. Men når jeg kommer på slutten når jeg skal ha farge på den så virker ikke ctrl+ u. Går jeg inn på -image-adjustments- så er ikke hue/saturation tilgjengelig der... noen som veit hva problemet er?har reininstalert det men virket ikke. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hue/Saturation virker ikke på svarthvite bilder f.eks? Lenke til kommentar
joacim2004 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 kanskje det men det virka før på det samma jeg gjør. lager en helt makan tekst som jeg laget før men nå virket den ikke der. Men skal se om jeg finner det ut, et eller annet må det være! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvilket fargerom har du på bildet? CMYK, RGB, Indexed osv? Du bør ha den i RGB helt til bilde skal brukes til noe, f.eks trykk eller web Lenke til kommentar
joacim2004 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 pleier å bruke rbg bilder ja.. Lenke til kommentar
joacim2004 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 sry mente rgb bilder.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 merkelig! Prøv; hold inne shift + ctrl + alt mens du starter Photoshop Bruker å løse det meste av PS problem, du nullstiller pref filen med dette. Husk å sette opp Color Settings og evt. andre custom settings du måtte bruke etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå