Nitrius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har nå func1030 og logitech MX510 og jeg spill veldig, fortiden er det BFV og AO. Men så nå har jeg sett at logitech har lansert en laser mus altså MX1000 og så den i butikken for 2 dager siden, og da fikk jeg lyst til å kjøpe den. Men det jeg da lurer på er om denne musa egner seg til spilling? det er jo trådløst, noe som jeg ikke er så spesielt glad i, men så har jeg sett at denne musa bare har fått skryt leste til og med en test på toms hardware om at MX1000 slår alt som er av dagens mus. Så er det vits å gå fra MX510 til MX1000? Og ja jeg vet at den er ganske så dyr. Liker å ha det beste av det beste så lenge jeg har råd til det Så har noen her på forumet testet den? hva syns dere om den? Er det store forskjeller på MX1000 og MX510? Linken til testen på Toms Hardware: Logitech MX1000 Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den er da grei den, god å holde i. :!: Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Dette er vel rimelig bra diskutert her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=303432&hl= Konklusjonen er vel at det er ikke noen som er "pro-gamere" her som har testet den, og jeg regner med at hvis noen gjør det, så kommer de sikkert til å "kjenne" lag fordi de vet at det er en trådløs mus, og som "alle" vet så er ingen trådløse mus er raske nok til skikkelig gaming. Jeg har MX1000 og er stor fornøyd, kjenner ikke lag... Endret 4. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Takk for linken til den posten schmelck. Skal lese igjennom å se om jeg får noe ut av det Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "Mye av testingen har også foregått på PC-spillet Star Wars: Battlefront, siden de fleste spill i dag krever bra kvalitet på musa. Dette har ofte betydd at man har vært nødt til å ha en mus med ledning. Nå er det imidlertid slutt på dette kravet, siden responstiden på denne er utrolig bra." Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Syns den er konge jeg! Fantastisk og holde i, og jeg merke ikke noe etterslep! Har en Steelpad S&S musmatte! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Syns den er konge jeg! Fantastisk og holde i, og jeg merke ikke noe etterslep!Har en Steelpad S&S musmatte! Har aldri likt trådløse muser, særlig ikke til spill som cs.. Vurderer denne musa, det er trygt å kjøpe den? (spiller cs og andre fps-spill) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror det er trygt å kjøpe den. Skal selv gjøre det, og jeg spiller mye fps.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er veldig godt fornøyd med min MX1000 sammen med SlimX-keyboard. Bruker den på glassbord, ingen etterslep, supert, rett og slett. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Syns den er konge jeg! Fantastisk og holde i, og jeg merke ikke noe etterslep!Har en Steelpad S&S musmatte! Har aldri likt trådløse muser, særlig ikke til spill som cs.. Vurderer denne musa, det er trygt å kjøpe den? (spiller cs og andre fps-spill) Jeg spiller CS, og det er helt topp med trådløs! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 HM tror jeg slår til trenger ny mus, har hatt min 1.1 mus i 3 år nå! Ser de har mx1000 på lager på netshop og greier! Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) det er den beste musen jeg har prøvt te nå. veldig behagelig, rask, trådløs og trenger jo ikke musemate engang i og med at lasere på denne reagere på alt. den er helt topp på battlefront, galaxies, jedi academy, doom3 osv osv kjøpp denne musen, den er absolutt verdt alle pengene. hadde gladelig betalt mer får den(jeg betalte 605kr) kjøpte den med en gang den kom ut. ringte før de hadde skrevet på siden(kjøpte den på nettet) at den hadde komt ut. måtte bare ha den liksom Endret 4. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
XU Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må si jeg er meget godt fornøyd med mx1000. Jeg har vel også vært av den typen som sa at trådløst ikke er noe for gamere. Vil si at mx1000 er vel så bra som en med tråd, dessuten liker jeg veldig godt passformen på den. Skulle nesten tro den var laget for min hånd. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må si jeg er meget godt fornøyd med mx1000. Jeg har vel også vært av den typen som sa at trådløst ikke er noe for gamere. Vil si at mx1000 er vel så bra som en med tråd, dessuten liker jeg veldig godt passformen på den. Skulle nesten tro den var laget for min hånd. Neeei, min hånd!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gleder meg til jeg får musa også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå