Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre? Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Commiejevel, Blitzerjevel, rødnisse, bonde, grønlandsgutt, det finnes mange gode "utdritende" skjellsord. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre?Politianmeld og grisebank. (I den rekkefølgen).Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner? Bare si "Shake that ass bitch", klikk og spark han i trynet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde noen gode råd til hva jeg kan si/gjøre til en person som driver å mobber, erter og sloss mot andre? Noen lure ord på lager? Han dreit meg totalt ut i går foran en jente som er veldig spesiell for meg og han ville ha meg til å sloss mot han. Hva skal jeg si/gjøre i slike sitiasjoner? Takker for alle svar! Spør han om han har ett problem. Be han hevde seg på andre, mer voksne måter. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ta "the high-road". Oppfør deg som en voksen. Det verste du kan gjøre er i hvert fall å gi etter irritasjonen han måtte gi deg. Hvis henne at du ikke bryr deg om noe om han. Jenter liker gutter med selvtillit. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 OKi hehe mange gode råd! Må jeg også få legge til at han er utlending! Så, noen flere forslag? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det kan virke som om det bare er jeg som synes denne kommentaren er morsom, men jeg synes den er ganske fin (fritt sitert og fikset litt på etter cartman) "Do you have sand in your vagina?" evnt. "It's not my fault that you have sand in your vagina" Ellers kan du jo ta: "Trenger ikke la det gå ut over meg at moren og faren din er søsken" Disse kommentarene er litt barnslige da, så du kan jo også gå for en litt mer voksen "jeg skjønner at du er en taper, men du trenger ikke la det gå ut over meg" Husk å gå din vei før han slår Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 @darkness| --> hehehe, nice ! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Cartman>> "Screw you guys, I'm going home".. hehehe Lenke til kommentar
alexf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan noen flytte denne til 'søppel'? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vært i mange, mange situasjoner hvor enkelte personer skal tøffe seg forran ei dame ved å oppfordre til slosskamp. Det beste er å ignorere vedkommende, derette gå videre. Sloss kun om han går så langt at det må bli selvforsvar. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan noen lære alexf å bruke Report-knappen? On topic: Jeg kan forresten informere om at jenter _ikke_ blir imponert av at gutter slåss og tøffer seg. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 OKi hehe mange gode råd! Må jeg også få legge til at han er utlending! Så, noen flere forslag? Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 OKi hehe mange gode råd! Må jeg også få legge til at han er utlending! Så, noen flere forslag? Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg. hehe, berikelse? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg. Ser ingen grunn til å senke seg til deres nivå. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) OKi hehe mange gode råd! Må jeg også få legge til at han er utlending! Så, noen flere forslag? å kalle han opp pga. det kan få store konsekvente følger, siden rektorer og lærere er fullstendig anti-rasister, uansett...ikke lurt... kan du ikke bare gjøre som han vil da? gi ham litt old fashion juling Endret 4. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) kan du ikke bare gjøre som han vil da? gi ham litt old fashion juling ja. Go complitely GTA med balltre. Det pleier å tyste jævelen. edit: må selvfølgelig si at dette var ikke ment 100% alvorlig. Endret 4. oktober 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg. Ser ingen grunn til å senke seg til deres nivå. Jeg ser ingen grunn til å la meg berike. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kan du ikke bare gjøre som han vil da? gi ham litt old fashion juling ja. Go complitely GTA med balltre. Det pleier å tyste jævelen. edit: må selvfølgelig si at dette var ikke ment 100% alvorlig. JERNballtre ja Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ta med kniv og forbered deg på akutt berikelse sier nå jeg. Hmm, for det løyser jo alle problemene . . . Ta det heller opp med han aleine. Då har han ikkje gjengen sin å støtte seg til eller tøffe seg for. Folk blir alltid meir saklige og fornuftige når dei har kun ein person å forholde seg til. Det gjeld forsåvidt for din eigen del også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg