Dr3as Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skrudde akkurat på telefonen min, og får bare opp søker og søker. Bor på kolbotn utenfor oslo, andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du har hatt dekning tidligere ja? Ta å oppsøk en forhandler. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Fikk dekning nå, brukte vel 40 min fra jeg skrudde den på til det kom. men fortsatt har jeg null gprs tilkobling. Noe jeg hadde fra før av :| Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skrudde akkurat på telefonen min, og får bare opp søker og søker. Bor på kolbotn utenfor oslo, andre som sliter med dette? Hvaslags telefon har du? jeg hadde lignende problem med en G5400 en gang, uansett simkort. Måtte sende den inn på service, men da ble det bedre etterpå. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 har aldri skjedd før, er en p900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå