jingt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 slo opp på x800pro. prisen var 0 på alle kortene samme med geforce 6800 er det bare meg? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hmm....samme hos meg. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser ut som det gjelder alt der inne, cpu'ene var gratis også! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 dette er irriterende Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser ut som det gjelder alt der inne, cpu'ene var gratis også! Jeg får opp cpuene, men fortsatt ikke på skjermkort Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror de har mistet kontakten med webshoppene, eller noe slikt Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det ser ut til at en oppdatering av prisene har feilet. Varsler drift om det Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det ser bedre ut i dag. Vet ikke helt hva som har gått galt jeg... Meld gjerne ifra dersom dere opplever mer problemer. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå