eNix Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hallo har nettop satt sammen dataen Intel celeron 2ghz Abit IS7 hovedkort Artic cooling silent 4 pro tc 512 croshair ddr ram. Når jeg gikk in i biosen så jeg at cpu tempen var 50grader.Tenkte det var lese feil på sensorene,men tok på kjøleribben og der var det glo heit. .Fikk instalert windows og instlaerte mbm5 der viste det også 50grader.Hva er galt har satt cpu kjøleren riktig med sånn kjøle pasta? Lenke til kommentar
Rexen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 50 grader er ikke ufattelig høyt. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 nei nei ,men tror ikke celeron skal være så varme. Har brukt den cpuen før på en anen hovedkort der var den på 24grader på idle Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hvor er det du leste av tempen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når jeg gikk in i biosen så jeg at cpu tempen var 50grader.Tenkte det var lese feil på sensorene,men tok på kjøleribben og der var det glo heit. .Fikk instalert windows og instlaerte mbm5 der viste det også 50grader.Hva er galt har satt cpu kjøleren riktig med sånn kjøle pasta? han har faktisk oppgitt BEGGE kildene for hvor han har tempen fra.. I tillegg til at han sier han har tatt på den.. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 jepp. viss du vil ha det dealjert.så leste jeg det at på bios-pc health og på mother board monitor på windows. Men ingen som vet hva som kan være feil Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vel, siden kjøleribba er varm så funker jo kjølepastaen da Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Vel, siden kjøleribba er varm så funker jo kjølepastaen da Litt off topic, men hvordan i heite får du en 2000+ til å kjøre på 2600MHz??? Mener du en 2800+, er jo ikke noe som heter 2000+ Endret 4. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 sorry OT: joda? jeg har en Thorton xp 2000+ (133*12.5) som jeg har kjørt på 212*12.5. Dette er ikke amd64... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jepp. viss du vil ha det dealjert.så leste jeg det at på bios-pc health og på mother board monitor på windows. Men ingen som vet hva som kan være feil Se etter i BIOS om spenningen til CPU'en står orginalt. Kan være en bug her som har stilt opp vCore slik at den blir varmere enn den skulle vært. Se også til at den kjører 2000MHz og ikke høyere... Lenke til kommentar
eNix Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 takk skal prøve det Lenke til kommentar
eNix Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 nei fka ikek alt var på standard Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 nei fka ikek alt var på standard Prøv å stave en gang til..... Lenke til kommentar
eNix Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe sorry stave feil. Alt stod på standard.så trengte ikke og forandre på noen ting. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe sorry stave feil. Alt stod på standard.så trengte ikke og forandre på noen ting. Hva viste vCore da? Mulig den er for høy selv om den står på "standard". Du sier at før så var tempen på 24*C. Dette hørtes mistenkelig lavt ut vis ikke det var i et meget kaldt rom. Kjente du dengang på kjøleribba, og var den da iskald? Lenke til kommentar
eNix Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 v.core stod pa 1.52v pa cpu. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 50C høres da ikke så varmt ut, og 24C høres jo nesten ut som kaldere enn i kabinettet.. jeg tror ihvertfall ikke det er noe å bekymre seg for! se her: http://support.intel.com/support/processor...b/cs-007436.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå