MrAHB Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Ser Abit har kommet med et nytt hovedkort med nforce3 brikkesett, de har det bl.a. snart på komplett. Er det noen som vet om noen tester eller noe lignende på NF8? Burde det ikke stått at dette (og KV80) hadde kommet på hw.no? Tror dette kortet kan bli bra Endret 4. oktober 2004 av Kong Basse Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vet noe om KV80 da? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 søk etter test på Google da vel Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hjelper ikke mye Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 artig, kommer sikkert til å videreføre min abit trend da Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva med det KT890 hovedkortet fra Abit da? -Noen som vet når det kommer? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lurer litt på om det er Komplett/Norek som roter litt med navn her, for da jeg søkte på ABITs hjemmeside fikk jeg opp 0 treff på NF8... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) .. Endret 4. oktober 2004 av MrLee Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ...kan jo være... Det står at de har dette om 5 dager, så dette kortet bør være mulig å få tilsendt i løpet av neste uke... -Kan det være snakk om det kt890 hovedkortet med PCIe? Abit og nvidia har jo ikke vært så veldig gode venner i det siste, lenge siden de har levert noe fra nvidia, men på den andresiden skulle det jo bare mangle at de ikke kom med et nforce3 kort etterhvert... Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmm, kan ikke tro at både komplett og mamoz har tatt feil.. Har opplevd flere ganger før at saker har kommet opp på webshoper før produsenten har lagt de ut på hjemmesiden dems. Håper at det er navnet verdig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå