FuglFøniks Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Som topic sier så skal jeg montere inn en 80mm kabinettvifte jeg kjøpte på OsloLAN forrige uke i mitt Lepontkabinett Hva anbefales til å skjære med i plexi osv? Jeg/familien min er ikke videre teknisk anlagt, så hadde vært fint med noe hjelp her. (Kan vel spørre onkelen min om råd, kommer btw idag) Men som sagt; Hva tror dere? På forhånd takk for alle seriøse svar Mvh, Andreas Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg hadde samme problemstilling. Tok med døra til min lokale glassmester, som laget et hull for en 50 lapp. Fint ble det også. Hadde garantert sett værre ut om jeg skulle ha gjort det selv Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hullsag gir perfekte hull. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg sier bare "HIRE DAD" Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg sier bare "Stikk på biltema og kjøp deg Hullskjærer" Evt byggmaker og kjøp hullsag Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hullsag funker nok det, men det er det ikke alle som har, som foreslått før: glassmester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå