Gaston Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har noen media filer som jeg ikke vet hva jeg skal åpne dem i.. Er det noen som vet hva RM filer åpnes i..? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 RM = Real Media = Real media player eller real media alternative. Bruk google for og hente player Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) http://www.filext.com/detaillist.php?extde....RM&goButton=Go Endret 4. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 RM = Real Media = Real media player eller real media alternative. Bruk google for og hente player ÅJAAAAAAAAAAAAAAAA Herregud..kom på det nå thanks Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Dette er programrelatert, har derfor ingenting med "Annet hardware" å gjøre. Stenges. Endret 4. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg