nonlocality Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja noen her som vet eller hørt noe? Jeg leste på gamereactor istad om at skapern av spillet måtte kutte ut endel funksjoner i spillet pga cpuen på xboxen, dvs spillet var ment til pc, men så kom microsoft inn i bildet, det samme skjedde med Halo for noen år siden... Dette lover ikke godt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har imidlertig ikke hørt noen planer om at Fable skal slippes på PC. Mange mener dette spillet egner seg best til konsoll etter det jeg har fått høre de gangene dette emnet har vært tatt opp. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Etter at jeg tok et kjapt søk på www.gamer.no ser det ut til at Fable bare kommer til Xbox! http://gamer.no/sok.php?streng=fable Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjipt, jeg gidder ikke å kjøpe xbox pga et spill som jeg vil spille.. Det må være andre måter å få spilt det på pc vel...? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Gamer.no har også ett intervju med skaperen av Fable hvor han hinter til at det skal komme på en annen platform. Husker ikke urlen, men den sto i en annen Fable tråd. Edit. http://gamer.no/art.php?artikkelid=9219 Der ja- Endret 13. oktober 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjipt, jeg gidder ikke å kjøpe xbox pga et spill som jeg vil spille.. Det må være andre måter å få spilt det på pc vel...? Nei, det er ingen andre måter som gjør sånn at du kan spille det på PC. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjipt, jeg gidder ikke å kjøpe xbox pga et spill som jeg vil spille.. Det må være andre måter å få spilt det på pc vel...? Må bare kjøpe GameCube når Resident evil 4 kommer ut da, selv om jeg er en PS2 fan! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Eh...bare et spørsmål angående dette med Fable. Jeg har ikke prøvd spillet selv, men ser jo at dette er et voldsomt populært spill. Men er det på tide å få et eget underforum for dette spillet her på forumet? Ser bare på hvor mange tråder det har blitt om Fable her den siste tida. I tillegg til denne tråden, så er det om Fable her og her her også her og her her og her jammen meg her også og her :!: Edit: Fant flere tråder Endret 13. oktober 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Magus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Enig med Nevnarion, men jeg tror ikke moderatorene er så glade i å lage nye rom... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjipt, jeg gidder ikke å kjøpe xbox pga et spill som jeg vil spille.. Det må være andre måter å få spilt det på pc vel...? Må bare kjøpe GameCube når Resident evil 4 kommer ut da, selv om jeg er en PS2 fan! *Glede seg til RE4* Gamecuben ble kjøpt kun for Zelda-spill og RE spill... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 tror ikke det spillet passer til pc , det er alt for konsollifisert Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjipt, jeg gidder ikke å kjøpe xbox pga et spill som jeg vil spille.. Det må være andre måter å få spilt det på pc vel...? Nei, det er ingen andre måter som gjør sånn at du kan spille det på PC. Nei. Det er absoulutt INGEN måte, overhode som gjør det mulig å spille Fable på PC. SÅ ikke let du kaster bort tia di. 100% sant. May contain traces of sarcasm. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Nei. Det er absoulutt INGEN måte, overhode som gjør det mulig å spille Fable på PC. SÅ ikke let du kaster bort tia di. 100% sant. Hehe oki Jeg skal sjekke om noen jeg skjenner har det på xbox først, men hvis noen andre som er et skritt foran meg så kom gjerne med med "krypterte" info takk. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det kommer helt sikkert til PC. Om 1-2 år... Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Håper på en pc versjon om en tid.. det er råbra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå