BurningAcid Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 JEg har et CAsio QV-R51 digital fotorkamera , det pleide å komme opp en meny fra XP som ga meg en brukervennlig overføring. Plutselig kom ikke denne menyen opp og kameraet ble registrert som flyttbar diskett.. Nå må jeg bruke det elendige programmet som fulgte med kameraet, hva gjør jeg for å få tilbake XP menyen? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bruk en kortleser, så unngår du problemer av denne velkjente typen. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 skarsk: forholdvis usaklig svar vel? Kan du har gjort om i en meny, satt kamera som "Mass storage" eller noe, framfor å ha det som digcam.? Noe som slo meg bare... Lenke til kommentar
BurningAcid Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke forandret noe sånt nei ikke jeg i alle fall , men vil en kort leser løse problemene? Er det lurt å ha en , er de dyre , og brukervennlige til å overføre bildene med? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min kostet omtrent 250kr. Ja, de er enkle å bruke. Jeg får opp den menyen du snakket om, med min kortleser. Men er temmelig sikker på at du kan fikse noe i XP som hjør at den igjen vil komme fram. Noen må vel kunne hjelpe? Klart en kortleser er praktisk, du kan låne minnekort fra kompiser for å legge inn på din maskin. Slipper å bruke kamera... Letvint å kunne ta ut minnebrikken og sette den i leseren. Lenke til kommentar
BurningAcid Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jaja får vel ta å hoste opp 250 å ta meg en tur ned på computer city Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå