ZL800 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Lurer bare på om det er noen NOD32 brukere her som har problemer med å få oppdatert 'virus listen'. Jeg sjekket bare programmet idag, og da så jeg at den ikke hadde oppdatert seg siden 10. juli. Når jeg da sjekket Event log, så fikk jeg jo svaret Time Module Event User 04.10.2004 15:35:39 Update Update attempt terminated with error (Server connection failure) Time Module Event User 05.10.2004 18:29:06 Update Function: gethostbyname, parameters: , return value: 11001 denne sto også på Event log listen.. vet ikke om den sier dere noe? Er det flere som har problemer å koble seg opp til server? Har prøvd www.nod32.com, www.eset.sk og www.esetsoftware.com. Ingen som fungerer. Noen som har litt peiling på område? Endret 4. oktober 2004 av ZL800 Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her er det litt forskjellig å prøve. - Hvilken versjon står det at du har nå? Nyeste er 1.884. - Står Server til "<Choose automatically"? - Har du noen brannmurer installert? - Kjører du andre antivirus-programmer? Du kan eventuelt prøve å legge inn brukernavn og passord på nytt i Setup'en for "Update". Si ifra, så skal vi prøve å hjelpe. Lenke til kommentar
ZL800 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fant det ut Trodde jeg ikke trengte å gjøre noe med brannmuren, men måtte vist det Funket når jeg slo den av. Men du vet ikke hvordan port eller hva jeg må gjøre for at NOD32 skal kunne update selv om jeg har brannmuren på? Bruker Outpost Firewall. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fant det ut Trodde jeg ikke trengte å gjøre noe med brannmuren, men måtte vist det Funket når jeg slo den av. Men du vet ikke hvordan port eller hva jeg må gjøre for at NOD32 skal kunne update selv om jeg har brannmuren på? Bruker Outpost Firewall. Jeg bruker samme comboen. Første gang NOD32 ville oppdatere seg, fikk jeg spørsmål fra Outpost om det skulle få lov. Der sa jeg bare "ja for alltid". Du finner det sikkert i options i Outpost senere, under "applications" eller noe. Der er lister over programmer som har lov eller ikke lov til å gjøre ting på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå