Tfosheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Intels neste brikkesett avslørt Da Intel trykket for tidlig på avtrekkeren og publiserte spesifikasjonene på 925XE-brikkesettet, ble siden raskt trukket tilbake. Men flere nettsteder har allerede postet detaljer om Intels egne 925XE-kort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hmm ,hadde vært noe det med en EE på toppen Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jupp, postet vel en link til dette for noen dager siden. Synd at dokumentet hos Intel ble tatt bort. Kanskje ikke så rart egentlig. Det sto "Intel Confidential" i øverste høyre hjørne, så da er det vel også galt av meg å dele kopien jeg har liggende... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Knick Knack: Neida, go ahead. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 er det meg eller er INtels sine chipset altid jævli kjedlige, langt mer spennede når Nvidia slipper sine. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jepp. Da bygger jeg ny PC. Går vekk fra AMD skvipet. Skjønnheten møter Uhyret. Kan sikkert klokkes himmelhøyt Med 2 x 6800 ultra i dual skal jeg sørge for at denne vintern blir morsom. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jepp. Da bygger jeg ny PC. Går vekk fra AMD skvipet. Skjønnheten møter Uhyret. Kan sikkert klokkes himmelhøyt Med 2 x 6800 ultra i dual skal jeg sørge for at denne vintern blir morsom. Jaja er vist noen som har råd til det aller nyeste hele tiden Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan sikkert klokkes himmelhøyt Med 2 x 6800 ultra i dual skal jeg sørge for at denne vintern blir morsom. Du slipper iallefall å fryse i vinter, selv om strømregninga sikkert blir ganske stiv :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 he he. Man må jo bestemme seg. Skal man ha PC eller kalkulator? Neida, skal ikke bygge noe sånt. Folk som kan gjøre det har alt for mye penger. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Neida, skal ikke bygge noe sånt. Folk som kan gjøre det har alt for mye penger. Hører jeg artikkel "SuperPc - Intelversjon"? Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 he he. Man må jo bestemme seg. Skal man ha PC eller kalkulator? Er vel minst like viktig å bestemme seg for om man skal bruke tiden på å bygge PC eller bruke PC... *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå