stor65 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hva er galt når lyden kommer før bildet på den fredig brente dv-video jeg bruker pinacle studio 8 Lenke til kommentar
stiig Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har nok oppstått i forbindelse med klipping i filmen m.m.... Stiig Lenke til kommentar
stiig Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har nok oppstått i forbindelse med klipping i filmen m.m.... Stiig Lenke til kommentar
Fudgeboy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei Har hatt samme problemet med Ulead Videostudio. Den uredigerte DV AVI fila hadde ingen tegn til sync problemer. Det hadde heller ikke den redigerte DV AVI fila. Problemet oppstod da jeg skulle brenne dette på DVD. Feilen ser ut til å oppstå under rendringen fra AVI til MPEG-2 (DVD) format. Jeg forsøkte med ett annet rendringsprogram ( TMPGEnc ), virket alt som det skulle. Fikk brent denne mpeg-2 fila på DVD med Ulead Videostudio, og lyd og bilde var helt i sync på den ferdige DVDen At pinacle studio 8 og Videostudio har samme problem er jo litt rart. mvh Per Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå