Luan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei, jeg bruker Xp som os, men lurer på hvor jeg kan finner ut åssen version jeg har og hvilken som er den nyeste... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Finne ut hvilken versjon du kjører: kontrollpanelet -> System Windows XP er den siste "workstation" operativ systemet fra Microsoft. På serversiden så er Windows 2003 Server det siste fra de. Windows XP 64bit er på veg og vil antagelig komme neste når. Windows XP 64 vil utnytte de nye 64bit prosessorene som er sterkt på veg inn på markedet. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei, jeg bruker Xp som os, men lurer på hvor jeg kan finner ut åssen version jeg har Skriv systeminfo i commandvinduet. XenZor Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei, jeg bruker Xp som os, men lurer på hvor jeg kan finner ut åssen version jeg har Skriv systeminfo i commandvinduet. XenZor Hjelper ikke noe det Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Om du skriver systeminfo i commandvinduet får du oversikt over hvilken Windowsverson du har. Så da hjelper det vel? Edit: Leif XenZor Endret 4. oktober 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå