cselnes Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hey. Jeg har en pakke på posten som kom på fredag, jeg har enda ikke fått noen lapp fra posten som sier at man kan hente den, men jeg lurer på om jeg kan hente den uten den lappen. Eks hvis jeg har sporingsnummeret eller kvitering som er skrevet ut fra mail, er det mulig eller må jeg sitte å vente til lappen kommer? mvh sn0 Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Joda, det går greit å hente ut pakker uten pakkelappen. Bare skriv ned pakkenummeret å gå på posten. Har gjort dette mange ganger selv. Noen ganger så spør de hvem pakken er til. Det kan jo være greit å ta med bankort så du kan vise at du faktisk er den rette eier av pakken, men de pleier ikke å spørre om det. Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 takk valentino skal gjøre det nå. *tralle glad og fornøyd ned til posten* Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 takk valentino skal gjøre det nå. *tralle glad og fornøyd ned til posten* Hva er det du venter på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå