Christer1 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei Har denne: Zalman ZMOP1 og ser at det står: Strøm Turtall Støy Normal 12 VDC 2800 o/min 33.0 db(A) Støysvak 5 VDC 1400 o/min 20.0 db(A) Hvordan setter jeg ned hastigheten? Må jeg ha en sånn? eller går det uten? Vifta blir kobla til hovedkortet. Håper noen vet, bråker litt mye syns jeg Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) ta fanmate så er du på den sikre siden med mindre du har en loddebolt og noen motstander liggende med riktig ohm.. Endret 4. oktober 2004 av zandro Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ta fanmate så er du på den sikre siden med mindre du har en loddebolt og noen motstander liggende med riktig ohm.. Får man kjøpt den andre steder enn på nettet? Slitt kjipt å betale 130 kroner i frakt for den lilledelen der. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kommer ann på hvor du bor... Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Kommer ann på hvor du bor... Lørenskog. Kanskje datakjeden har det? ringer de etterpå og spør.. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er jo bare å koble den til 5 volts linjen fra PSU, trenger da ikke å kjøpe noe! Rød=+5volt hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 har en fanmate til overs som jeg kanskje kan kvitte meg med... De er helt ok men se på en viftekontroller fra sunbeam eller noe. Har en slik også og den er ganske kjekk så lenge ingen tukler med den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det følger med en ledning/overgang , Molex -> Vifte Du velger selv om du kopler på 5v eller 12v mot vifta . Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 De er 3 pins kontakt som går rett inn i hovedkortet. har sikkert den gamle versjonen av vifta jeg da, den er litt gammel tror jeg Da må jeg vel kjøpe en sånn fanmate da eller? Viftestyring er vel ikke no vits tenker jeg har til de 2 viftene i kabinettet.. Eneste jeg kunne tenkt er å få redusert bråker på skjermkort vifta, da denne bråker mest, så kommer hovedkort og cpu vifta neste gang. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Finnes et Program som heter SpeedFan prøv det, der kan du regulere hastighet på vifter som er tilkoblet i HK Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Finnes et Program som heter SpeedFan prøv det, der kan du regulere hastighet på vifter som er tilkoblet i HK Prøvde det nå, men fant ikke viftene Noen instillinger som må gjøres da eller? Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 deeet vet jeg heller lite om , bruker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå