Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 En kamerat av meg skal kanskje kjøpe MX1000 og han har Icemat. Er det bra sammen? Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Icemat = skraaape...skraaape.. *fragge* .. skraape ...skraaape *fragge* Icemat er en sandblåst glassplate. Selv om det ikke er så mye friksjon, så er den plagsom og ekkel å bruke. Grøsser på ryggen av den skrapelyden. Steelpad 4G eller Func 1030 er utvilsomt best, og gir en smooth og lydløs spilleopplevelse. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Icemat = skraaape...skraaape.. *fragge* .. skraape ...skraaape *fragge* Icemat er en sandblåst glassplate. Selv om det ikke er så mye friksjon, så er den plagsom og ekkel å bruke. Grøsser på ryggen av den skrapelyden. Steelpad 4G eller Func 1030 er utvilsomt best, og gir en smooth og lydløs spilleopplevelse. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Steelpad S&S Forman... S&S > all Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har fUn 1030 med en MX510 og Hyperglides.. Setter på nye skates, funker bra i en uke, men etter det så blir alt skrapete og ikke særlig lydløst. Anbefaler heller Steelpad S&S Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har Steelpad S&S og MX1000 og det er helt rått!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har Steelpad4S, Everglide Giganta Optical Smoke og fUnc sUrface 1030. Men nå har microplex fått inn Corepad! Den tror jeg virkelig er bra. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Brrrrr... som de fleste her sier - IceMat = Kloring på tavla -> helt j*vlig å høre på! fUnc sUrface 1030 er super, men glassbordet mitt fungerer vel så greit Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har Steelpad4S, Everglide Giganta Optical Smoke og fUnc sUrface 1030. Men nå har microplex fått inn Corepad! Den tror jeg virkelig er bra. ett stykk corepad er bestilt! Den så deilig ut Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Steelpad 4G eller Func 1030 er utvilsomt best, og gir en smooth og lydløs spilleopplevelse. Q-PAD \ Corepad \ Steelpad S&S > All Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Optisk mus funker MEGET dårlig på hvit icemat, men nå skal det også sies at MX 1000 er en laser mus...og i følge alle tester funker på så å si alt!! så skulle ikke forundre meg om det gikk som ei kule! AKIRA Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet ikke noe om hvordan MX1000 og Icemat vi gå sammen, men jeg vet at min MX510 og Icemat er utrolig gode samme Hadde jeg vist at de to skulle lage et skrape orkester sammen så hadde jeg gått for en annen... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg vet ikke noe om hvordan MX1000 og Icemat vi gå sammen,men jeg vet at min MX510 og Icemat er utrolig gode samme Hadde jeg vist at de to skulle lage et skrape orkester sammen så hadde jeg gått for en annen... MX1000 og icemat fungerer svært bra sammen. Jeg liker lyden den lager tro det eller ei. Endret 4. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vet ikke noe om hvordan MX1000 og Icemat vi gå sammen,men jeg vet at min MX510 og Icemat er utrolig gode samme Hadde jeg vist at de to skulle lage et skrape orkester sammen så hadde jeg gått for en annen... MX1000 og icemat fungerer svært bra sammen. Jeg liker lyden den lager tro det eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå