Rockmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 verdens beste serie stopper Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmmz, dette likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dette var trist å høre Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mener da at TV3N har vært innom 15. sesong for lenge siden. Det har du sikkert rett i. Jeg har hverken TV3 eller ZTV. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Med tanke på at man bare har kommet til sesong 4 på dvd, og tv3 bare sender gamle episoder om og om igjen, er det nok ingen stor fare for å bli lei av Simpsons med det første, selv når nye episoder ikke lengre blir laget ^^ Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis de lager 22 episoder pr sesong slik de har gjort de siste åra er det enda (S16+S17+S18+S19) =4X22=88 NYE episoder igjen å glede seg til! Hvis de nye episodene blir godt mottatt er det heller ikke heeeeelt umulig at det blir enda flere sesonger. Det sies at de vil gi seg før det blir for kjedelig, men med SÅ mange karakterer som Simpsons har vil det være fullt mulig å lage flere episoder av høy kvalitet. Matt Groening kan bare ringe meg hvis han trenger tips ! Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det sies at de vil gi seg før det blir for kjedelig, men med SÅ mange karakterer som Simpsons har vil det være fullt mulig å lage flere episoder av høy kvalitet Ikke bare det, men Simpsons har også vært flink til å legge til nye personer, samt drive utviklingen fremover for de eksisterende. (Noen dør til og med) Sp+ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 det siste sesongene. S10-14 som har blitt vist på norske tv'r har jeg lagt merke til at homer er aldrig på jobb mer. jeg vil ha flere episoder der ting skjer på jobben hans Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det er jo bedre at de gir seg på topp enn at kvaliteten synker og de blir kansellert. Smart sagt, som om jeg skulle ha sagt det selv. Endret 7. oktober 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja ja. Det blir og er vel over 300 episoder. Det skal godt gjøres å bli lei av Simpsons. Og for de som synes mannen som står bak Simpsons er genial, kan de få med seg Futurama, som er en kongeserie det også. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Og for de som synes mannen som står bak Simpsons er genial, kan de få med seg Futurama, som er en kongeserie det også. Futurama = cancelled. :/ Endret 7. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Og for de som synes mannen som står bak Simpsons er genial, kan de få med seg Futurama, som er en kongeserie det også. Futurama = cancelled. :/ Fortsatt en kongeserie De kom vel til sesong 5...Vet ikke om de fullførte den. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det ble vel på tide... en serie bør ikke dras ut for lenge... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er synd men sopm steffyboy sier, bedre å gi seg på topp. Men kommer til å savne det Skal prøve å kjøpe alle sesongene, har de 3 første så langt, venter på 4'eren nå. Tenker jeg ska ha alle, noen flere som ska ha alle? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Futurama kommer vel tilbake på Cartoon network ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har ikke fulgt med noe stor i det siste. Noe som irriterer meg. Men at simpson slutter blir rett og slett rart. Tregulv hele Karl Johan Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er synd men sopm steffyboy sier, bedre å gi seg på topp. Men kommer til å savne det Skal prøve å kjøpe alle sesongene, har de 3 første så langt, venter på 4'eren nå. Tenker jeg ska ha alle, noen flere som ska ha alle? Kjøper nok de jeg kommer over ja Har season 2 og 3 på dvd Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fint at de gir seg på topp da. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 R.I.P! den gule familien Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Snufs... Simpsons er jo bare helt genialt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå