Gå til innhold

k700i. for mye sutring.idioter


eirikd

Anbefalte innlegg

lest rundt i forskjellige forum at folk sutrer og har problemer med k700.

hva er det folk driver på med egentlig? jeg kjøpte telefonen så gikk jeg rett bort til et servicesenter og oppgraderte programvaren.så tok jeg telefonen med hjem ladet den et døgn så begynte jeg å bruke den.og har aldri hatt noen problemer.batteriet varer godt over en uke...tastene kan henge seg om du trykket dem hardt inn og dytter opp.men hvem driver egentlig på med sånt.

hatt telefonen nå siden midten av juli.

greit litt dårligat firmware som følger med er crap.men sånn burde man ha fått med seg når man kjøper denne telefonen..

eller så er det bare det litt platstikk klistremerket som har falt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint at du forsvarer mobilen din, men du nevner jo selv flere minus med den..

 

Du synes det er en selvfølge at folk vet om firmware-bugs før de kjøper den, og derfor ikke skal sutre? Disse bugsene burde ikke vært der, og det er ikke en selvfølge at man vet om disse før man kjøper den. Man burde forvente å få et produkt uten dette.

 

Selv synes jeg det skulle være unødvendig å måtte gå til et servicecenter for å få en mobil uten feil. Når man betaler 3-4 tusen kroner burde man kunne forvente å få et kvalitetsprodukt, noe K700i på mange måter ikke er: Plastikk-klistremerket, tastene, firmware-feil, slark i bakdekselet.. listen er nok lang.

Lenke til kommentar

Når folk kjøper en såpass dyr telefon som k700 er (var), forventer man at slike fillefeil som tastene ikke forekommer.

 

Når det gjelder batteriet har dette riktignok blitt endret, men når en telefon varer i toppen 1 dag (uten FW oppgradering), er dette for dårlig. Man har da rett til å sutre litt mener nå jeg.....

 

Så slutt og sutre over at folk sutrer mister...! Grr :p heh..

Lenke til kommentar
Fint at du forsvarer mobilen din, men du nevner jo selv flere minus med den..

 

Du synes det er en selvfølge at folk vet om firmware-bugs før de kjøper den, og derfor ikke skal sutre? Disse bugsene burde ikke vært der, og det er ikke en selvfølge at man vet om disse før man kjøper den. Man burde forvente å få et produkt uten dette.

 

Selv synes jeg det skulle være unødvendig å måtte gå til et servicecenter for å få en mobil uten feil. Når man betaler 3-4 tusen kroner burde man kunne forvente å få et kvalitetsprodukt, noe K700i på mange måter ikke er: Plastikk-klistremerket, tastene, firmware-feil, slark i bakdekselet.. listen er nok lang.

Jeg har ingen av de problemene du nevner på min k700i :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg går i tanker om å kjøpe denne telefonen, og leser dermed alt jeg kommer over av tester og kommentarer. Det ble tidlig påvist at batterikappasieten var for dårlig, og dette ble rettet opp i en ny firmware oppgradering. Fint !

Det burde fra den dato av ikke være lov å selge mobiler uten denne oppgraderingen innstallert. Batterikappasiteten er jo noe av det viktigste jeg ser etter når jeg leser tester.

 

At man må kjøpe en dokkingstasjon (som man egentlig ikke har bruk for), er helt forkastelig. Blir mobilen solgt uten denne spesielle firmwaren innstallert, så burde dokkingstasjon følge med.

 

Jeg har bluetooth på laptopen, og var ikke tenkt å kjøpe en unødvendig dokkingstasjon.

Lenke til kommentar

det er ingen problemer med denne telefonen...

nettopp det er problemet

seff skulle vært med ny firmware

men dem fleste som kjøper denne telefonen burde har ha lest litt om telefonen

og da vet dem at dem trenger ny firmware..

det tok meg 30 min å vente og det var gratis

Endret av eirikd
Lenke til kommentar
En annen ting som er rimelig håpløst med K700 er når du bruker HBH-200.

Da tar det ca 5 sekunder fra jeg trykker på svarknappen til jeg kan snakke med den personen som ringer.

 

Fungerte helt 100% på P900 og det samme med P910.

 

ALDRI mer K700 sier jeg

det at samtaler henger ... ved at du ikke kan høre noe etter noen sek er fixet med nyeste FW ;)

Lenke til kommentar

Når de kom ut (med "orginal" firmware) så må jeg nok nesten påstå at både K700i og S65 rett og slett er skuffende. Dårlig FW på forskjellige områder og en utrolig plastikk følelse trekker ned og gjør nok disse to til en stor skuffelsen, til den prisen man må ut for å få en slik telefon. Dette er iallefall min egen mening.

Altfor mange feil, som Arehei sier, til den prisen.

Absolutt ikke bra nå en telefon til 2000 kr. har mindre feil på en del elementære områder enn en telefon til over det dobbelte.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...