viranth Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://www.mao.no/cust/cdeploy?ecaction=ec...&ecpiid=2840228 Høres jo helt sjuk ut, INGEN andre steder jeg har sett har den så billig. Andre steder koster det 550-590 for EN sesong, hvorfor er det da så billig der? Hva er "catchen" for å kjøpe dette? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Denne dealen er like rå. Hver for seg får du de til 449-549kr, mens alle 4 får du for 720. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Denne dealen er like rå.Hver for seg får du de til 449-549kr, mens alle 4 får du for 720. Nå var det sopranos han var ute etter da, ikke futurama Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Så kurant ut. Bestiller den jeg. Edit: Ser VELDIG kurant ut. Lang billigere en denne i hvertfall. Endret 5. oktober 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Denne dealen er like rå.Hver for seg får du de til 449-549kr, mens alle 4 får du for 720. Nå var det sopranos han var ute etter da, ikke futurama Poenget var gjerne at det er en like fin deal, ergo er det ikke så umulig at det er så billig for 4 sesonger Sopranos. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 I går etter mye vente tid kom endelig alle 4 sesongene i psotkassa mi. Gleder meg stort til å se de igjen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du sett sopranos på tv? Hvis nei så misunner eg deg kraftig!! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har sett alle 5 sesongene et par ganger tidligere i varierende kvalitet på pc, men den serien er så steike bra at det var verd å invester noen kroner i å få den på ordentlig kvlaitet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes "Sopranos" er bra jeg. Har ikke sett mange episodene, men har faktisk vurdert å kjøpe sesong 1-4. Spørsmålet er bare om jeg gidder å bruke en tusing på dette og heller ikke bare laste det ned selvom det kommer til å ta år og dag Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det eneste er at S1 og S2 er i 4:3 og har ikke helt topp PQ hvis jeg ikke husker feil. Serien er skutt på film og formatert for 1.85:1, R1 er OAR. Mulig R2 også kun har 2.0-lydspor, ikke at det spiller noen rolle for en serie som er dialogbasert. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det står ikke i salg , noen som kjøpte den`? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jepp. Jeg fikk kjøpt den. Bestillte den 5\10. Tror det var veldig mange som bestilte den da for de fikk store leverings problemer. Fikk mine på lørdag og er strålende fornøyd selv om det tok lang tid. LarsC: Det er DD 5.1 på mine 4 sesonger i hvertfall og bilder er 1.77:1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå