Skuld Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk). Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager? doh... edit: leif osv.. Endret 4. oktober 2004 av Skuld Lenke til kommentar
shaho Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk). Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager? doh... edit: leif osv.. De fleste rambrikker har livstid garanti, kanskje du skulle levere den tilbake? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) den ene "kontakten"(som er svidd) er også litt løs...men brikken fungerer faktisk... noen som vet hvor stor betydning det har, og om det er en skade som har noe spess å si? ser bra ut...men så har jeg bare kjørt med den brikka i 10 minutter da.. Edit: er livstidgaranti, men tror ikke jeg gidder å sende og alt det maset der hvis den funker, vet ikke hvor mye en slik skade kan ha å si jeg...? Endret 4. oktober 2004 av Skuld Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 selv om den funker nå, så ville jeg sendt den inn uansett, det er en god muulighet for at den dør på seg ganske så raskt tenk på en bil som har fått ødelagt kammen, den går a, men den går ikke lenge...og ofte går den ikke så veldig bra heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå