Gå til innhold

Doh! Defekt ram-brikke?

Skuld

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk).

Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd :cry: den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager?

doh...

edit: leif osv..

Endret av Skuld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk).

Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd :cry: den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager?

doh...

edit: leif osv..

De fleste rambrikker har livstid garanti, kanskje du skulle levere den tilbake? :yes:

Lenke til kommentar

den ene "kontakten"(som er svidd) er også litt løs...men brikken fungerer faktisk... noen som vet hvor stor betydning det har, og om det er en skade som har noe spess å si? ser bra ut...men så har jeg bare kjørt med den brikka i 10 minutter da..

Edit: er livstidgaranti, men tror ikke jeg gidder å sende og alt det maset der hvis den funker, vet ikke hvor mye en slik skade kan ha å si jeg...?

Endret av Skuld
Lenke til kommentar

selv om den funker nå, så ville jeg sendt den inn uansett, det er en god muulighet for at den dør på seg ganske så raskt

tenk på en bil som har fått ødelagt kammen, den går a, men den går ikke lenge...og ofte går den ikke så veldig bra heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...