Øl_Mariachi Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Netshop flytta datoen fra 10.10 -> 21.10 Endret 11. oktober 2004 av Øl_Mariachi Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Netshop flytta datoen fra 10.10 -> 21.10 ååå... dette blir irriterende. nå må PSDATA ta å bestemme seg.. eg har ikkje tenkt å vente på det sette for resten av året! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Netshop flytta datoen fra 10.10 -> 21.10 ååå... dette blir irriterende. nå må PSDATA ta å bestemme seg.. eg har ikkje tenkt å vente på det sette for resten av året! 25.10 FFS!!!! Hvor mange ganger må jeg skrive det?! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Netshop flytta datoen fra 10.10 -> 21.10 ååå... dette blir irriterende. nå må PSDATA ta å bestemme seg.. eg har ikkje tenkt å vente på det sette for resten av året! 25.10 FFS!!!! Hvor mange ganger må jeg skrive det?! :-) ser at du har gjentatt deg selv noen ganger, og at PSdata nå har flyttet lev.datoen frem til 25.10. Så da er da er det bare å krysse alt av fingre, armer og bein for at den datoen stemmer, ellers kommer det til å bli lynsje stemning her. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg oppfordrer folk til å lese HELE topicen og ikke bare den siste siden slik at en slipper "å pisse seg selv på leggen" pga at de ikke gidder å lese alt Roger? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) pisse på legg. jepp jepp. Men PSdata har jo flytta og flytta og flytta på denne hersens datoen på dette deilige billige settet som jeg vil kjøpe min 2500 barton med og nå er det snart vinter så trenger jeg det ikke lenger.... h e he .. JODA! Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem (kanskje sende link til hit til PSdata??)!! BRA BaX! Edit: SkrveFiel Endret 11. oktober 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem Ja, for de er sikkert bare vrange...! Tror faktisk ikke den båten fra Taiwan, eller Singapor, ellerhvordetnåer den kommer fra, kommer noe raskere til Norge om noen legger press på PS Data! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem Ja, for de er sikkert bare vrange...! Tror faktisk ikke den båten fra Taiwan, eller Singapor, ellerhvordetnåer den kommer fra, kommer noe raskere til Norge om noen legger press på PS Data! Jeg har mine tvil om at PSdata henter dem personlig fra taiwan hvis forsendelsen er forsinket ja . Men det ville vært kult å få settet snart....! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Der har du hva jeg skal kjøpe til sommeren hvis det ikke er kommet noe bedre til lingnende pris chipsett blokk å gpu blokk koster jo heller ikke all verden. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå er det grunn til å bli forbanna! Nå har de utsatt den en dag til! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Heivi håper og få den inn så snart som mulig, men foreløpig så har vi ikke fått noen bekreftelses dato i fra leverandøren her enda, de har problemer med levering og vi kan dessverre ikke gjøre annet enn og vente på en leveringsbekreftelsen. Datoen vil da automatisk bli lagt ut på web’en og i tillegg sendt til kunder som har bestilt varen så snart vi får nærmere informasjon. Beklager dette. Dette er en qoute fra mailen jeg fekk fra PS DATA i dag... Jeg skreiv at det ikke var så mange som var fornøyde med utsettelsen av tiden hele tiden osv... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 12. oktober 2004 av BaX Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm tror nok likevel at det kommer denne mnd *optimist* Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm tror nok likevel at det kommer denne mnd*optimist* Bra! Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har sett på dette settet i ca. 1 måned og leveringsdatoen til psdata er hele tiden 14 dager frem i tid. f.eks i går 13.10 sto det 27.10, mens i dag (14.10) står det 28.10. I morgen står det sikkert 29.10. Hvordan burde jeg montere radiatorene i mitt kabinett(skal altså kjøpe to sett grunnet at jeg kjører dual xp2500@mp2100)? Tror dere det er lurt å montere dem i de to 80mm vifteuttakene bak? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå har mpx.no det samme settet til 859 kroner! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38804 Ubekreftet 25.10.04 ? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38804Ubekreftet 25.10.04 ? De har sikkert samme levrandør.... Lenke til kommentar
Teek Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg satt og ventet på settet noen dager, men de bare utsatte datoen, så jeg bestilte heller et annet sett.. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ...skulle ønske webshoppene var litt mer ærlig når det gjelder lev. tider, slik at det går ann å planlegge innkjøpene... Jobber selv i butikk, og det er mange grunner til at leveringer kan være forsinket, for eksempel transport, problemer hos leverandør, og feil i varen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå