Rebel-Rider Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hadde et komplett system fra swiftech, som selv om jeg luftet det ofte og hadde kvalitets antikorrosjonsveske så korroderte aluminiumen selv om den var "blåeloksert" Det var tært flere hull i aluen (blokkene hadde Cu bunn og alu topp) Aldri igjen om jeg blir å kjøpe noe slikt ... Sats heller på blokker med kobber (Cu) bunn og plexi/Messing topp da slipper du å tenke på korrosjon EDIT: hey post nr 300!!! (tok meg bare 2 år ) Endret 7. oktober 2004 av zandro Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Finnes det noen ok vannblokker i kobber til x800 ? Grattis med de 300 zandro! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå har PSdata fremskjøvet lev.dato enda en dag Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Husker ikke om x800 har anneledes fester rundt gpu en R9xxx< serien. Veit at det er flere som har x800 her på forumet men ikke hvor vidt de har vannkjøling Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En kamerat av meg har Radeon x800 pro, det er samme fester til vifta som det er på R9xx serien! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Ah men da er jo saken grei, da skulle vannblokk til 9500> passe på x800 uten problemer Update: har lagt til en Thermaltake VGA universal blokk til ordren så den blir jeg også og inkl i testen.. Thermaltake VGA universal blokk Endret 7. oktober 2004 av zandro Lenke til kommentar
bassej Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ser jo ut som om det er mye for pengene i dette settet da..... venter spent på test..... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du prøver altså å teste om du kan få god ytelse ut av et budsjet system med å utvide det til en kostnad som du kan få kjøpt en skikkelig vannkjøling for. Har tenkt på det samma sjøl.. så det blir nok ett annet sett.. Er de mist settene på microplex bra..?? Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Er de mist settene på microplex bra..?? Ja det er bra sett hvis du skal bruke over 2000 likevel, spesielt dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT04 Det verste er å tilpasse radiatoren i kabinettet og en dual radiator er nesten dobbelt så mye hodebry som en enkel. Hvis du har plass er det derimot Hvis du har tenkt å overklokke mye så tror (tror = nesten helt sikker) jeg dette settet er enda kraftigere: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303567&cks=PRL, men det leveres med vifter som støyer mer. Kjøper du en knall gpu blokk som passer så blir det 2-3 hundrelapper mer enn det oppsettet du foreslo. Chipsett blokken klarer de fleste seg uten. edit: flyttet snarvei Endret 7. oktober 2004 av Toffa Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Er de mist settene på microplex bra..?? Ja det er bra sett hvis du skal bruke over 2000 likevel, spesielt dette http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Endret 7. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Se det, der flyttet PSdata lev. dato for BigWater frem med enda en dag Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har sett litt på det mist settet, men en dualradiator skal litt til for å presse inn.. I allefall tar den hele bunnen. hadde håpt å kunne feste den bak eller i fronten, evt. på baksiden av kabinettet. Det den skal kjøle er en pentium 4 "prescott" 800mhz fsb 2,8 @ 3,4 GHz 900-og ett-eller-annet mhz fsb. chipset klarer lett 57-58 grader på litt load, er det nødvendig å kjøle..?? Det er ett asus p4p800-e deluxe. (viss det er viktig) Har lurt på å kjøpe nytt skjermkort i desember-januar. For tiden er valget x800 så skal vel det kjøles, men det er mulig det blir ett annet. Gidder ikke kjøpe noen blokk til det eg har. Geforce fx 5700. Men det må vere en kobber og plexi blokk, siden det frister lite å blande aluminium og kobber, som en tidligere i denne tråden hadde en viss erfaring med. Så den blokken eg har sett på er nok uaktuell. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Eller når eg tenker meg om, blir det kanskje GPU blokk allikavel.. Fjernet en vifta som blåste rett på skjermkortet idag, å dermed hakket doom.. EDIT: Passer denne til mitt geforce fx 5700? Link Det står den går til fx - serien så... Endret 9. oktober 2004 av suprsid Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Se det, der flyttet PSdata lev. dato for BigWater frem med enda en dag Enda en gang.... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Se det, der flyttet PSdata lev. dato for BigWater frem med enda en dag Enda en gang.... Eg sente mail å spørte hvilken tid den kom på lager, og de svarte den 25.10...(som jeg sagt flere ganger...) Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hmmm...vgablokken har innvendige fjærer???uff... venter også stadig på at de skal få den inn Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva med denne vgablokken (til x800) sammen med dette settet? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hmmm...vgablokken har innvendige fjærer???uff... Innvendige fjærer er jo knugen mot kollapsing Teoretisk sett bedre enn utenpåliggende.. Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 og jeg som akuratt har brukt masse spenn på zalman produkter... bah, kunne kjøpt denne istedet. men sånn er det. kommer altid noe nytt og bedre.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 noen som har dette settet montert i et chieftech fulltower? skal handle det settet der, men har ingen erfaring med vattenkylning og trenger ideer om hvordan man kan plassere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå