Gå til innhold

Thermaltake BigWater Water Cooling Kit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Netshop flytta datoen fra 10.10 -> 21.10  :ermm:

ååå... dette blir irriterende. :thumbdown:

 

nå må PSDATA ta å bestemme seg.. eg har ikkje tenkt å vente på det sette for resten av året! :nei:

25.10 FFS!!!!

Hvor mange ganger må jeg skrive det?!

:-) ser at du har gjentatt deg selv noen ganger, og at PSdata nå har flyttet lev.datoen frem til 25.10. Så da er da er det bare å krysse alt av fingre, armer og bein for at den datoen stemmer, ellers kommer det til å bli lynsje stemning her.

Lenke til kommentar

pisse på legg. jepp jepp.

Men PSdata har jo flytta og flytta og flytta på denne hersens datoen på dette deilige billige settet som jeg vil kjøpe min 2500 barton med og nå er det snart vinter så trenger jeg det ikke lenger.... h e he .. JODA!

 

Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem (kanskje sende link til hit til PSdata??)!! BRA BaX!

 

Edit: SkrveFiel

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar
Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem

Ja, for de er sikkert bare vrange...! :roll:

Tror faktisk ikke den båten fra Taiwan, eller Singapor, ellerhvordetnåer den kommer fra,

kommer noe raskere til Norge om noen legger press på PS Data! :nei:

Lenke til kommentar
Men det er bra at noen tok gidd til seg og fikk sendt mail til PSdata og sjekka ordentlig og fått lagt litt press på dem

Ja, for de er sikkert bare vrange...! :roll:

Tror faktisk ikke den båten fra Taiwan, eller Singapor, ellerhvordetnåer den kommer fra,

kommer noe raskere til Norge om noen legger press på PS Data! :nei:

Jeg har mine tvil om at PSdata henter dem personlig fra taiwan hvis forsendelsen er forsinket ja :no:

. Men det ville vært kult å få settet snart....! :p

Lenke til kommentar
Hei

vi håper og få den inn så snart som mulig, men  foreløpig så har vi ikke fått

noen bekreftelses dato i fra leverandøren her enda, de har problemer med

levering og vi kan dessverre ikke gjøre annet enn og vente på en

leveringsbekreftelsen.

Datoen vil da automatisk bli lagt ut på web’en og i tillegg sendt til kunder som

har bestilt varen så snart vi får nærmere informasjon.

Beklager dette.

 

Dette er en qoute fra mailen jeg fekk fra PS DATA i dag...

Jeg skreiv at det ikke var så mange som var fornøyde med utsettelsen av tiden hele tiden osv...

Lenke til kommentar

Har sett på dette settet i ca. 1 måned og leveringsdatoen til psdata er hele tiden 14 dager frem i tid. f.eks i går 13.10 sto det 27.10, mens i dag (14.10) står det 28.10. I morgen står det sikkert 29.10.

 

Hvordan burde jeg montere radiatorene i mitt kabinett(skal altså kjøpe to sett grunnet at jeg kjører dual xp2500@mp2100)?

Tror dere det er lurt å montere dem i de to 80mm vifteuttakene bak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...