Gå til innhold

Sapphire X800XT PE 256MB (Aldri på lager).

oblivian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, håper det er det som er greia og ikke at ATI har hostet opp et prototype kort, bare for å hevde seg overfor nVidia. Noen hos ATI burde i det minste gjøre hjemmeleksa si til neste gang. Har det aldri slått dem at de faktisk kom til å selge dette kortet?!

Husker jeg ventet kjempe lenge på R9700 PRO også, den gang det kom...

Lenke til kommentar

Mulig jeg har drømt, men jeg leste et sted at ATI skal lansere R550 eller noe i den duren rett over nyttår, som skal være betrakelig raskere enn x800. (Har jeg drømt dette begynner det å bli ille... :blush:)

Isåfall, nå når det begynner å ta så lang tid er jeg redd for å kjøpe katta i sekken....

Lenke til kommentar

Det vil nok lønne seg å kjøpe et kort alt GT 6600 eller X700 i første omgang. Det er jo minst et halvt år før det kommer noen kort med de nye kjernene til Norge, som du kanskje har merket ;) så har jo ATI og NVidia hatt problemer med å levere x800 og 6800 kjernene.

Men har du god råd og ikke vil vente med super-grafikken til neste år, så kjøp drømmekortet i dag du.

Lenke til kommentar
Det vil nok lønne seg å kjøpe et kort alt GT 6600 eller X700 i første omgang. Det er jo minst et halvt år før det kommer noen kort med de nye kjernene til Norge, som du kanskje har merket ;) så har jo ATI og NVidia hatt problemer med å levere x800 og 6800 kjernene.

Men har du god råd og ikke vil vente med super-grafikken til neste år, så kjøp drømmekortet i dag du.

Kan jo være mulig at de nye kortene får samme problemet med x800 serien nå. :hmm:

Og mens du venter på de, kommer det en bekreftelse at det kommer nye kort om 10mnd. OSV....

:roll:

Lenke til kommentar

Jeg har både god råd og lyst på super grafikk... men det hjelper ikke! Det er jo ingen som klarer å hoste det opp! :roll:

Men jeg synes dette er snodig. Hvorfor klarer ATI og hoste opp så mange konvensjonelle kort altså x800/PRO, men så og si ingen XT PE kort? Jeg skjønner at det er stor etterspørsel etter moderate kort og at de ville hatt leveringsproblemer med det, men de kjappeste... Vel... Og det ATI sier om at de har prioritert OEM markedet virker ihvertfall rart. OEM-markedet kjører ihvertfall moderat. Hvilke OEM-maskiner kjører vel X800XT PE? Og hvem med disse kortene kjører vel OEM-maskiner?

There's something fishy going on!

Endret av oblivian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...