Delvis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Da må jeg ha ny mobil. Har hatt en Phillips diga helt til nå, fordi jeg ikke har hatt behov for mer. Men nå skranter den i lading og må skiftes ut. -------- Det jeg behøver er bare telefon, men vil ha en med kamera og gjerne video og web kamera mulighet. Ellers så enkel som mulig Spill og lign. betyr ingenting (men det er vel ikke godt å få uten) Og så helst med tanke på å bruke kontantkort med en gang eller så snart som mulig. Forretninger i nærheten er Elkjøp og Spaceworld + noen andre Noen anbefalinger Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siemens CX65 er en god telefon, den er et nogelunde kamera, ligger ikke så høyt i pris og er ellers en bra telefon.. Kanskje du burde se på K500i og ?!? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Siemens CX65 er å anbefale! men jeg tror ikke det går ann å bruke noe mobilkamera til web kamera, kan noen bekrefte/avbekrefte det? Endret 4. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nogså sikker på at det ikke funker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skal du ha en mobil som du kan bruke som webcam, da trenger du en Symbian mobil. Da kan du bruke den trådløst med blåtann også. Men Diga fram til nå? All ære til deg som har klart å holde ut med den så lenge Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 SE k500 Siemens CX65 Nokia 6610i Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 web kamera er ikke viktig, sikkert en misforståelse Lenke til kommentar
A11i Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 vil du ha en liten telefon, kan du kjøpe SL65.. Grei telefon, liten, bra VGA kamera, ikke BT, men infarød, kan ta bilder og videoer.. Kan kjøpes for ca 3500 uten abb.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 S65 får du for 2999,- på mpx.no nå. 1,3MP kamera og minnekort til haugevis av bilder Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 S65 får du for 2999,- på mpx.no nå. 1,3MP kamera og minnekort til haugevis av bilder kikket nettopp litt på CX65 som flere har nevnt her på elkjøpsiden. Der får du den til kr. 1949,- Hva kan man egentlig si om forskjellen på denne og S65? De skryter av Siemens overalt, så jeg går kansjke for det merket hvertfall Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) S65 har blåtann og megapikselkamera. Ellers er det vel ikke store forskjellene. Endret 5. oktober 2004 av SumSar Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Forskjellene er: S65: Bluetooth, 1.3MP kamera, 3D Java, RSMMC minnekort (32MB kort følger med) CX65: utskiftbare deksler (CX65 får visstnok 3D Java fra firmware 16 den også..) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vil egentlig fraråde S65, jeg ble iallefall svært skuffet, men er en halv måned siden jeg solgte den, så det kan ha kommet ny firmware... Liker egentlig CX/C serien til siemens ganske godt. Gode og billige telefoner. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Er som Remerser sier, tror nok FW fikser en god del bugs.. Visst du vil ha bra kamera bør du kikke på S65.. Du burde egentlig gå til en forhandler og teste noen mobiler ( cx65, s65, K500i ) osv osv.. Andbefaller 65-serien på det sterkeste ( cx/s/m65 ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) mange takk for rådene så langt Det står mellom disse to tror jeg nå: siemens CX65 og Sony E. K500i Da er det å finne ut hvor det er billigst å kjøpe dem uten abonnement. (tar gjerne mot tips ang. det også ) et par spørsmål til: Hvis du bestiller fra en nettbutikk som feks MPX, kan du overføre ditt gamle mobil-nummer til telefonen? kan man overføre bilder og video til pcen med alle disse modellene? hva er forresten "blåtann" for noe..?? Endret 6. oktober 2004 av groenn Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Blåtann er bluetooth. Du kan overføre filer trådløst til andre bluetooth enheter som pc, mobil, pda etc i en radius av 10 meter. Du kan også ha handsfree uten ledning, hvis du skjønner. Og du kan også ha det litt moro med bluetooth Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 DU kan bruke det gamle sim-kortet ditt på telefoner fra Mpx ja ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Blåtann er bluetooth. Du kan overføre filer trådløst til andre bluetooth enheter som pc, mobil, pda etc i en radius av 10 meter. Du kan også ha handsfree uten ledning, hvis du skjønner. Og du kan også ha det litt moro med bluetooth Kanksje jeg skulle hatt en med "blåtann" da Men kan man overføre med ledning til pc med de telefonene nevnt her? Hvordan vet man om Pcen har "blåtann", eller har alle det? DU kan bruke det gamle sim-kortet ditt på telefoner fra Mpx ja ! Det kortet som er i Digaen er ganske stort, så det spørs om det passer i alle nye telefoner . Noen er jo ikke større hele telfonen en det kortet. Lenke til kommentar
munky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 mange takk for rådene så langt Det står mellom disse to tror jeg nå: siemens CX65 og Sony E. K500i Da er det å finne ut hvor det er billigst å kjøpe dem uten abonnement. (tar gjerne mot tips ang. det også ) et par spørsmål til: Hvis du bestiller fra en nettbutikk som feks MPX, kan du overføre ditt gamle mobil-nummer til telefonen? kan man overføre bilder og video til pcen med alle disse modellene? hva er forresten "blåtann" for noe..?? Jeg kjøpte K500i for 2200,- på Expert, og da kunne jeg bruke gamle simkortet med en gang osv, men jeg mener at det var en Netcom kampanje da (så er vell ikke mye til hjelp om du ikke har netcom da) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Men kan man overføre med ledning til pc med de telefonene nevnt her? Hvordan vet man om Pcen har "blåtann", eller har alle det? ingen som har peiling på disse to spørsmålene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå