Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Blir redd, jeg. Er hjemme alene og alt. De kommer til å ramme oss utlendinger i øst først. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Blir redd, jeg. Er hjemme alene og alt. De kommer til å ramme oss utlendinger i øst først. Jepp. Egypterene først. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) En fin, ny måte å spre kjedebrev på... ingen kjedebrev her nei. usj, kjedebrev er så styr Edit: BTW hvordan veit han at det liksom er i fra pluto ?? harn spurt elns ?? Endret 4. oktober 2004 av Gohan Lenke til kommentar
consilium Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vel, det er fire minutter igjen, vi får se hva som skjer...buahaha Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 HA! de kan bare komme. Jeg har sett "signs" og kan alle triksene deres. MOAHAHAHA Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Har noen romvesender kommet til dere? EDIT: winger [420] 04.10.04 23:02 men jeg vet fortsatt ikke hvor forsinka de er. synd at været ødelegger. :!: Endret 5. oktober 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dette skrev en anne fyr: Her er eksempler på ting du har skrevet før. Håper du forstår nå hvorfor vi ikke gidder å ta deg seriøst mere. Tema: Herregud.. nå står det en Alien uttafor vinduet ----------------------------------------------------- Hvorfor tiltrekker jeg så mange romvesener? Dette er vel fjerde eller femte gangen jeg ser denne fæle skapningen.. problemet er at de bare står der og gjør ikke en dritt:/ hva skal jeg gjøre? når jeg ser ut av vinduet glor den bare mot meg og gjør ikke en dritt.. så prøver jeg å skrike men den reagerer ikke.. *frustrert*!!! Tema: Weeee ----------- sitter her å røyker hasj med et romvesen, vi er blitt gode venner:) Smoke and Fly.. weee Tema: Hjeeeelp -------------- Det svever flere UFO`er over huset nå!! Og jeg ser 2 grønne menn på taket! Hva skal jeg gjøre?? Har spikret noen planker på vinduer/dører nå! Håper Mel Gibson teori stemmer... Hjeeelp Dette svarte WINGER, trådstarteren altså: vel, ja? Den ene gangen var jeg litt drita, men de to andre gangene snakker jeg faktisk sant.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lurer på om det kommer noen fine rom-babes med på ufo'en Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som overlevde angrepet? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som overlevde angrepet? Nei, de er døde alle sammen. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ...Dette er vel fjerde eller femte gangen jeg ser denne fæle skapningen.. problemet er at de bare står der og gjør ikke en dritt:/ hva skal jeg gjøre? når jeg ser ut av vinduet glor den bare mot meg og gjør ikke en dritt.. så prøver jeg å skrike men den reagerer ikke.. *frustrert*!!!... ...sitter her å røyker hasj med et romvesen, vi er blitt gode venner:) Smoke and Fly.. weee ...Det svever flere UFO`er over huset nå!! Og jeg ser 2 grønne menn på taket! Hva skal jeg gjøre?? Har spikret noen planker på vinduer/dører nå! Håper Mel Gibson teori stemmer... Hjeeelp... Haha...lo godt da jeg leste disse... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vi får gjøre som disse når de første skipene ankommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå