Gå til innhold

Invasjon fra Pluto

Feynman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skrev en anne fyr:

Her er eksempler på ting du har skrevet før. Håper du forstår nå hvorfor vi ikke gidder å ta deg seriøst mere.

Tema: Herregud.. nå står det en Alien uttafor vinduet

-----------------------------------------------------

Hvorfor tiltrekker jeg så mange romvesener? Dette er vel fjerde eller femte gangen jeg ser denne fæle skapningen.. problemet er at de bare står der og gjør ikke en dritt:/ hva skal jeg gjøre? når jeg ser ut av vinduet glor den bare mot meg og gjør ikke en dritt.. så prøver jeg å skrike men den reagerer ikke.. *frustrert*!!!

Tema: Weeee

-----------

sitter her å røyker hasj med et romvesen, vi er blitt gode venner:) Smoke and Fly.. weee

Tema: Hjeeeelp

--------------

Det svever flere UFO`er over huset nå!! Og jeg ser 2 grønne menn på taket! Hva skal jeg gjøre?? Har spikret noen planker på vinduer/dører nå! Håper Mel Gibson teori stemmer... Hjeeelp

Dette svarte WINGER, trådstarteren altså:

vel, ja? Den ene gangen var jeg litt drita, men de to andre gangene snakker jeg faktisk sant..
Lenke til kommentar
...Dette er vel fjerde eller femte gangen jeg ser denne fæle skapningen.. problemet er at de bare står der og gjør ikke en dritt:/ hva skal jeg gjøre? når jeg ser ut av vinduet glor den bare mot meg og gjør ikke en dritt.. så prøver jeg å skrike men den reagerer ikke.. *frustrert*!!!...

...sitter her å røyker hasj med et romvesen, vi er blitt gode venner:) Smoke and Fly.. weee

...Det svever flere UFO`er over huset nå!! Og jeg ser 2 grønne menn på taket! Hva skal jeg gjøre?? Har spikret noen planker på vinduer/dører nå! Håper Mel Gibson teori stemmer... Hjeeelp...

Haha...lo godt da jeg leste disse... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...