EJN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://home.no.net/kret/jesusindex.html Jeg mistenker at dette er kødd, men i så fall er den satans (tog du an?) bra gjennomført Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jesus grep nemlig inn og reddet ham, datteren og svigersønnen da Satan sørget for en vannplaning på motorveien. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Samtidsmusikk som ikke lokker mennesker til Jesus er en annen trussel mot vårt demokrati og vår rett til å være opptatt med Jesus hele tiden. siden vi lever i et demokrati, og har fri vilje, som tross alt GUD ga oss, har vi da ikke rett til å gi faen i å følge Jesus? GUD SELV GA OSS FRI VILJE. Hvorfor skal vi da ikke bruke den? den siden BØR være kødd... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Ifølge siden er dette en engel som reddet 6 av 8 involverte i en kollisjon. De to omkomne var ateister Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siden er, som dere sikkert skjønte, falsk. Som et bevis ber jeg f.eks dere legge merke til reklamene hentet fra Herregud.com. Men siden er genial! Jeg elsker slikt! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Visste det var for godt til å være sant Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Her har du kristenfundamentalister: Holywar.org Og det verste er at dette faktisk er dønn seriøst, men siden er kanskje mer skremmende enn humoristisk. Men litt morsomt at det f.eks står "certified 100% anti-zionist" nederst på siden der. Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) noen som sender mail til A.Olsen og kjefter ham opp litt? [email protected] Endret 4. oktober 2004 av nord Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fyren har ett poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå