Chosiso Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Begynner å bli litt lei den musikken jeg har på PC'en nå. Jeg søker noe musikk som f.eks Lene Marlin har og liknende.. Takker for svar... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ingen anelse av hva du har fra førav, men enya har veldig mange rolige og fine sanger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Incubus, eller kanskje noe Radiohead? Det er stille og fin musikk. Til tider, iallefall. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Madrugada og Morphine Endret 4. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pink Floyd har en del rolig og fin musikk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Lisa Gerrard har mye rolig og avslappende musikk. Hun har laget musikk til blandt annet "Gladiator" og "The insider". Mer info, samt diverse lydsnutter finner du på www.lisagerrard.com. Denne er en av de bedre snuttene. Edit: glemte url. Endret 4. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pink Floyd - Dark side of the moon. Ny platen til Neil Young. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 CocoRosie - La Maison de Mon Reve Songs: Ohia - Axxess and Ace Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Begynner å bli litt lei den musikken jeg har på PC'en nå. Jeg søker noe musikk som f.eks Lene Marlin har og liknende.. Takker for svar... Lene Marlin er ikke no bra! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lene Marlin er ikke no bra! Neivel? Du måtte dele det med oss, ja? Pink Floyd, Enigma, Ralph Myerz & The Jack Herren Band, Keane, Eric Clapton, Placebo, U2. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Én advarsel for off-topic-prat er utdelt. Det er totalt unødvendig å meddele at man har en annen smak enn trådstarter.. ingen bryr seg. Carry on. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sigur Ros(!) Mazzy Star Hope Sandoval and the Warm Inventions Red House Painters Mye bra chillout Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Takler du stille og fin musikk i litt andre sjangre enn Lene Marlin o.l. da tro? I så fall: Air Coldplay Damien Rice Kent Røyksopp VAST Rolig musikk i varierte former. Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Enigma - The Child In Us Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sarah McLachlan og Norah Jones Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ryan adams, spessielt wonderwall Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eva Cassidy, Blackmores Night og Enya. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å herregud at jeg ikke tenkte på Sigur Ros!! Nice one LordTommy. Agætis Byrjun har mange fine. Untitled platen, "()" hadde ikke så mange bra, men nr 3 og nr 8 var ikke værst! Ny batteri på Agætis er bare sinnsyk! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Big Bang, Marius Muller og Neil Young- Harvest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå