Gå til innhold

Mye artifacts med PC x800pro

MrVilla

Anbefalte innlegg

En Tagan psu på 480Watt gir deg en belastning på ca 78% ved full load, sikkert omtrent 60-70% ved vanlig bruk.

Denne er også veldig bra : OCZ PowerStream strømforsyning 520W som gir deg ca 72% Belastning ved full load, en plass mellom 54-62% under vanlig bruk.

Edit: Verdiene er tatt utifra ditt behov på 376W Psu.

Ocz har også mange nyttefunksjoner som leds i bakkant som viser hvor mye belastet enhver rail er, den har også kabelstrømper på hver eneste kabel som er en god fordel.

OCZ har ikke kabelstrømper på alle kablene. Det er kun på Kontakten til HK og de to dedikerte HD/Grafikkort kablene

Resten av kablene er tvunnet, så det er ikke et problem. OCZ gjør det også ganske bra i denne testen.

EDIT: Den høye prisen forsvares, som det nevnes i konklusjonen av testen, av at PSU'en har 5 års garanti.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Har planer om å levere inn kortet for sjekking for å få bekreftet at det ikke er noe gale med det.

Jeg har prøvd flere catalyst drivere og omega drivere. Får samme resultat uansett.......veldig mye artifacts........ :(

Strømforsyningen bråker som et uvær så jeg hadde egentlig planer om å kjøpe en ny uansett, om ikke akkurat til 1500 kroner da men jeg bruker heller 1500 på noe skikkelig som fungerer enn 500 på noe som ikke gjør det.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...