Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HJELP med isdn router....

Anbefalte innlegg

Hvordan kobler man til innternett med en isdn router?

Har en ati ar130 isdn router og har fulgt veiviserern leita inne i konfigurasjonen, men finner ikke ut hvordan jeg ¨får den kobla til nett:(

Og hvordan skal pc'en være innstilt da? med bredbåndstilkobling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper du skal ha instillingene på pc-en akkuratt som om du skulle hatt på vanlig isdn/modem, altså at du må ringe opp et nummer.

For å sette et nr den skal ringe opp så trykker på "Tools/Verktøy" i internett explorer, så går du på "Internet options/Alternativer for internett", deretter går du på "Connections/Koblinger", så oppretter du en ny kobling, og setter det nr du har. Eller så kan du bruke 21405060, funker uansett hva slags abonement du har.

Har aldri vært borti noen isdn -routere før, så jeg er ikke sikker på om den må konfigureres, isåfall så har du nok gjort det, om du har fulgt manualen.

Endret av jh_
Lenke til kommentar

routern konfigureres med web, har lagt inn tlf nr den skal ringe, passord, brukernavn osv og testa att den ringer opp med sånn test connection, men fra der skjønner jeg ikke mere for finner ingen plass jeg kan be den koble til nett, eller noenplass jeg kan konfigurere hvo¨rdan den skal gjøre det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...