Os|r|s Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis Gmail begynner å bruke Atom tar det ikke lang tid før Firefox også kan brukes med Atom.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Då er Atom-knappen omtalt i ITavisen også... Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ikke jeg heller.. har ikke engang tilgang til GMailen min jeg.. bruker du opera? om så det er tilfelle så støtter ikke opera gmail. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Litt OT? Sjekk denne. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Denne knappen har jeg ikke sett noe til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har heller ikke fått noen Atom-knapp, får håpe det kommer.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg har heller ikke fått noen Atom-knapp, får håpe det kommer.. Hos meg var den der noen timer , men nå er den er fjernet igjen. Endret 6. oktober 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Atom-knappen i venstre kollonne på Gmail, blei raskt borte, men no har denne vert synleg ein stund: Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Når eg klikker på den, og velger Abonner på "Gmail atom feed", så får eg eit nytt aktivt bokmerke i Firefox. Men det fungerer ikkje... Nokon som har høyrt, lest eller vil spekulera? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Er det nokon Gmail-brukarar som er nysgjerrig på kva dette med Atom i Gmail er, eller? Eg får ikkje Firefox sine Live bookmarks til å lesa noko ut av adressa... Adressa som det peikes til, er: https://gmail.google.com/gmail/feed/atom Her ser det ut til å skjula seg eit dokument med filnamnet opr00MSJ.xml, men dette kan godt vera noko som er forskjeldig per brukar, eller noko... Kjelda til fila er <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><feed version="0.3" xmlns="http://purl.org/atom/ns#"> <title>Gmail - Inbox for username</title> <tagline>New messages in your Gmail Inbox</tagline> <link rel="alternate" href="http://gmail.google.com/gmail" type="text/html"/> <modified>2005-01-18T22:31:59Z</modified></feed> Ingen som vil spekulera, eller som veit noko? Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) *Orginal melding slettet* Beklager, skal ikke gjenta seg. Endret 19. januar 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
hemo Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det her hadde ingen ting med trådens emne å gjer, og eigentleg burde eg ikkje brukt tid på å svara deg ein gong. Men når du er såpass ignorant og uvitande, så føler eg at du har godt av å få dette oppklart: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå