Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny knapp i Gmail: Atom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
atom er en form for feed, omtrent som rss. søk på google! :)

Tro meg: Eg har faktisk prøvd!

Om du kan gje meg nokon gode søkeord som gjev meg gode søketreff, så blir eg glad for hjelp. Eg finn f.eks. masse blogg-sider som vist nok har Atom feed, og eit og anna mirakelprogram som "faktisk tom. har støtte for Atom". Men korleis finn eg ei god forklaring på kva "Atom feed" faktisk er, og kvifor har Gmail no ein Atom-knapp?

 

Før eg posta denne tråden, søkte eg også i hw og gmail sitt hjelpesystem.

 

..og til dei der oppe: Eg har sjølvsagt prøvd å trykka på knappen. Vedlagd ligg skjermdump av det som skjer (eg nyttar Mozilla 1.0PR)

post-61-1096895314_thumb.jpg

Lenke til kommentar
du kan jo prøve å TRYKKE på den

Var jo det han gjor, og han ga linken Gmail viser til!

 

Hvis du hadde kikket på linken hadde du med en gang fattet spørsmålet.

har du noen gang prøvd å høyreklikke på en link, og trykke "Copy Shortcut", eller "Kopier Snarvei"?

 

dette gjelder også linkede bilder :cool:

Lenke til kommentar

Om nokon har tips om kva Atom feed er, og kvifor Gmail har saga den no godt dokumenterte linken under Labels-boksen, så skrik ut!

 

Eg kan melda at vidare småforsking i Atom feed-verda no har ført meg til denne: http://www.atomenabled.org/everyone/ ..som igjen førte meg til FeedDemon som ikkje ser ut til å kunne gjere noko med Atom-lenken til Gmail, fordi det ikkje ser ut til å vera ein News feed...

Lenke til kommentar
Tro meg: Eg har faktisk prøvd!

Om du kan gje meg nokon gode søkeord som gjev meg gode søketreff, så blir eg glad for hjelp. Eg finn f.eks. masse blogg-sider som vist nok har Atom feed, og eit og anna mirakelprogram som "faktisk tom. har støtte for Atom". Men korleis finn eg ei god forklaring på kva "Atom feed" faktisk er, og kvifor har Gmail no ein Atom-knapp?

hvis du går inn på google.com og skriver atom så får du blant annet dette resultatet. ;)

Lenke til kommentar

Der var den jaggu meg vekke, gitt :-s

 

Om dette var ein beta-glipp, så betyr vel det at dette er noko som kjem?!!?

 

RSS feed fra innboks? Kor skulle den blitt lest? I program som FeedDemon, eller?

(då går eg i gang å leser litt meir Atom-info frå den Blogger-sido som el_cash kom med)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...