outern Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke hatt dette problemet før, men sånn er det: Formaterte i går alt virka bra bare lyd driverne igjen. Instalerte fra cden, noe ripete cd så var noe bugg men tok explore på cden å fikk instalert. Alt ser bra ut, MEN ingen lyd. Prøvde å oppdatere lyd driverne. Pcen klikker HVER gang jeg kommer inn i instalasjonen til updaten. Prøvde å instalere driverne til lydkortet på hovedkortet lyden virka enda ikke. Så jeg har ikke lyd. Mulig det er driverne pga cden er herpa. Men creative er så lure at de ikke har drivere på nette, bare updates. Noen som har DRIVERE ikke updates på en ftp eller noe? Eller vet hva som er galt? Tusen takk. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er mulig at du må avaktivere lydkortet på hovedkortet. Og har du prøvd å bytte pci slot? har audigy 2 selv og jeg måtte bytte pci slot en gang for å få det til å virke. skjønner ikke hvorfor men det spiller nå ingen rolle så lenge det funker. Men prøv å bytt pci slot og skru av det innebygde lydkortet i hovedkortet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hadde et lignende problem her forleden. Problemet mitt var at jeg hadde fått virus rett etter reinstall. Du rekker faen ikke å kjøre windows update engang før du har virus for tiden. Jeg synes det var rart at virus skulle tulle med lydkort driverene, men slik var det nå. Etter windows reinstall så tok jeg ut nettverkskabelen til ADSL og la inn ZoneAlarm og Avast - På den reinstallen så fungerte lydkortet fint. Har forresten Audigy 2 ZS om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå