TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Prisguiden deres er bra, man finner så og si alt man trenger, utenom en ting som kunne hvert flott...software! Det er irriterende å surfe gjennom alle nettbutikkene bare for å finne den billigste, kunne dere i HWNO laget en søkefunksjon på den? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hadde vært digg det ja.. Sinnsyk maskin da har forresten *sikle* Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Hehe, ja, og har det i et hjemmelaget kabinett av tre og alu, skal få lagt ut bilder senere, når/hvis jeg får meg hjemmeside eller legger det ut på overklokking.no Håper SirHartge får snusen i denne saken om software søkefunskjon...*hinthint* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 17:59, Basus skrev:Håper SirHartge får snusen i denne saken om software søkefunskjon...*hinthint* Hva er galt med denne funksjonen da? Tviler på at webshopper har pirat software da.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Ikke det jeg tenkte på, jeg tenkte på at du eller noen andre på HWNO kunne laget en slig funksjon, det var det jeg hintet til :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 bruk fritekstsøket. Det er den klart beste og kraftigste funksjonen ved prisguiden(som igjen er beste del av HW.no). Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Brukte det, det ble bare rot av det, men synes at en software søkefunksjon hadde vært flott, bare jeg som oppfordrer til det...? :wink: Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Basus skrev (2002-05-14 18:18):Brukte det, det ble bare rot av det, men synes at en software søkefunksjon hadde vært flott, bare jeg som oppfordrer til det...? :wink: I øyeblikket har vi dessverre alt for dårlig oppdatert på andre kategorier til at vi tørr å utvide med flere. Som nevnt er fritekstsøket kraftig, men for software kan det kanskje kreve at man setter seg litt inn i søkemetodene. Hva er det du ønsker å finne pris på? Send meg et par varer, så skal jeg sette opp et forslags-søk til deg. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå