Lone*Desert-Fish Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Er det noen som vet, eller bare tror at dette kommer til å skje??: Parhelia med sine utrolige spesifikkasjone får GeForce4 Ti-kortene til å bli satt ned enda en hundrelapp eller to. Parhelia 512 skal jo komme i salg i juni/juli. Noen vet noe/tror noe?? Det burde vel skje da... kanskje... håper jeg.. :smile: :smile: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Parhelia kortet er jo ræva! 200mhz core og 270 mhz minne! og det er jo **** meg tregere en et gf2 kort! tviler på at gf4 korta blir så mye billigere av den grunn. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Gadd ikke sitte på gjerdet å vente.....slo til og kjøpte et GF4 ti4400, og er veeeldig fornøyd med det :smile: Lenke til kommentar
erl Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 hmm, 270mhz DDr minne er ikke dårligere enn GF2. GF2 har 166mhz DDR Lenke til kommentar
hurst Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 hastighet er ikke alt. det kommer an på hvordan man utnytter det som er der.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Citizenx Ikke vær så negative til Parhelia kortet. Kjetil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Parhelia er per dags dato for tregt, punktum. Kjernen er for stor til å få kjølt ned effektiv med luft. Vannkjøling kan hjelpe på saken, hint, hint. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 LarsC Ikke vær så opptatt med hva tester sier,til mitt bruk trur eg at dette kortet er perfekt,har hatt maxtor før og vet at de aldri var høyt opp i testene,men bilde kvaliteten er helt enormt. Kjetil Lenke til kommentar
KickF Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Matrox sitt nye kort er bra på detaljer & på å lage skarpe bilder , med det klarer ikkje di store FPS pga. at den kjører så masse detaljer ... ein anna ting at GPU coren er på 220 MHz , men den er også på 512 mot GF4 sine 256 , så i utgangspunktet skulle Matrox sitt kort ha vert D0BBELT så bra , men Matrox har vist ikkje ha fått det til :wink: ) ... da hadde det vært bra ... ,men det er masse anna med Matrox som er bra ... 3 RGB skjermer ... God 2D +++ ... Det er noen av GF4 sine svake felt Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-05-14 17:42, Lone*Desert-Fish skrev:Er det noen som vet, eller bare tror at dette kommer til å skje??:Parhelia med sine utrolige spesifikkasjone fårGeForce4 Ti-kortene til å bli satt ned enda en hundrelapp eller to. Parhelia 512 skal jo komme i salg i juni/juli.Noen vet noe/tror noe??Det burde vel skje da... kanskje... håper jeg.. :smile: :smile: Det var vel ikke akkurat dette du spurte etter, men jeg så Asus GF4 4400 128MB kort til omtrent 2200 kr på ITbutikken her om dagen. Har krøpet ned en del mao. Husker ikke om det var snakk om et kortvarig tilbud, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå