way_up_north Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hei, hva skal denne brukes til? link Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) For å få bedre kjøling Edit: Det er visst feil Endret 4. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 og beskyttelse av cpu Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 I noen sammenhenger kan kjøling påvirkes, men ikke mye. Den er hovedsakelig laget for at når du setter på kjøler, så er det nesten umulig og knekke kjernen. Bedre stabilitet. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du får IKKE bedre kjøling av denne. Den er kun for å støtte opp rundt kjernen når man bruker tunge kjøleribber/vannblokker for å ikke knuse kjernen! Den har jo ingen kontakt med kjernen eller annet varmeproduserende... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 For å få bedre kjøling Hva med å holde kjeft når du ikke har peiling? Eventuelt skrive "jeg tror det er noe kjølingsgreier"... Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når du sier det så ser jeg jo nå at den ikke kan gi noe kjøling Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva med å holde kjeft når du ikke har peiling? Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 For å få bedre kjøling Hva med å holde kjeft når du ikke har peiling? Eventuelt skrive "jeg tror det er noe kjølingsgreier"... Så så, det kan vel ikke være så vanskelig å holde en høflig tone her selv om noen sier en liten ting som er feil. Jeg trodde også at denne var med på å kjøle ned cpu siden jeg var innom Netshop og leste der at det er det den er til. Bedre kjøling for AMD K7/XP Alle kan ta feil så ikke vær så bråkjekk mr. fjortis som kan ALT! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det nødvendig/finnes det slike til socket 754? Eller er kjernen så stor og god her at det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå