Chosiso Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Holder på å koke egg oppe i en Eggekoker. Skal jeg vente til alt vannet er vekke? Edit: Jeg klarte det, ventet til alt vannet var vekke, så gikk det bra! Endret 4. oktober 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 skal ikke egg kokeren gi lyd fra seg når de er ferdige da? og har du ikke en manual der slikt står? kommer vel kansje litt ann på hvilken egg koker det er, noe som ikke gjør det så lett å svare konkret Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kommer vell og på hvor kokt egget skal være .. plommen skal jo bare være varm mens resten av egges skal være fast Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 vel, er plommen blitt grønn vet du at du har kokt egget ditt for lenge.. det beste er vel å prøve seg fram og finne ut hva du liker best. spiser nesten aldri kokte egg, men det er greit nok så lenge det er hardkokt. (fast plomme) Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 skal ikke egg kokeren gi lyd fra seg når de er ferdige da?og har du ikke en manual der slikt står? kommer vel kansje litt ann på hvilken egg koker det er, noe som ikke gjør det så lett å svare konkret Jeg trodde også den ga lyd fra seg.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...936&hl=koke+egg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå