Zach Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hallo Jeg har et STORT progblem... jeg hadde på pcen min i 2 døgn og da tok den helt av... va helt klikkings og det gikk ikkje ann å gjøre noe! Jeg hadde den av en dag etter det og prøvde neste dag får å se om det hadde gått bedere, men nei, jeg kom ikke en gang inn på Windows engang! så prøvde eg å formatere pcen min og da bare stopper formateringen mitt i og pcen klikker!!!!! Noen forslag??? -Zach "Trust you" Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hallo Jeg har et STORT progblem... jeg hadde på pcen min i 2 døgn og da tok den helt av... va helt klikkings og det gikk ikkje ann å gjøre noe! Jeg hadde den av en dag etter det og prøvde neste dag får å se om det hadde gått bedere, men nei, jeg kom ikke en gang inn på Windows engang! så prøvde eg å formatere pcen min og da bare stopper formateringen mitt i og pcen klikker!!!!! Noen forslag??? -Zach "Trust you" Du bør nok spesifisere litt bedre... "Tok helt av" og "var helt klikkings" sier ikke akkurat så mye om HVA som skjer (fikk du blåskjerm, bare stoppa den helt opp, restarta den seg i hytt og pine etc.). Uansett.. last ned memtest86, lag bootdisk/cd med det programmet og boot den pc'en som ikke var helt god med den disketten/cd'en. Da finner du ut om det er minnet som er gått i dass.. Du kan jo også skaffe deg Spinrite og sjekke om det er noe muffens med harddisken din. Jeg tipper på at det er harddisken, ettersom formatteringa stopper opp. Lenke til kommentar
Zach Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe... den stopper bare i formateringen ja, men det her kommet opp blåskjerm en gang... men ellers så bare stopper den i formateringen! ... så skal jeg bare prøve med en annen hardisk? -Zach "Trust you" Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe... den stopper bare i formateringen ja, men det her kommet opp blåskjerm en gang... men ellers så bare stopper den i formateringen! ... så skal jeg bare prøve med en annen hardisk? -Zach "Trust you" Det kan du også gjøre. Du bør også kjøre memtest86 som jeg foreslo over her. Lenke til kommentar
Zach Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 ok... nå prøvde eg med en annen hardisk... og det gikk rett te ********! nå kommer det bare opp blåsjerm men hardisken funker som det ska! men kor laster eg ned memtest86? -Zach "Trust you" Lenke til kommentar
Zach Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 yeeeeeeey!!!! eg trengte bare å R-starte BIOS'en hehe... men det funker no! takker for hjelpen m8! -Zach "Trust you" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå