Gå til innhold

Noen som har erfaring med databutikken.com?

Anbefalte innlegg

Hei

Har bestilt et kabinett fra databutikken.com. Det ble sagt i automatisk mail fra dem at bestillingen ble "sendt" på fredag i forrige uke. Har forsøkt å spore den i hele helgen men til å begynne med fikk jeg at pakken er registrert hos posten men ikke levert. Så lørdags kvelden begynte jeg å få en eller annen feilmelding om at det var et eller annet galt med pakkenummer og dette varte til sent i går kveld. Idag får jeg samme meldingen om at pakken er registrert men ikke levert igjen.

Noen som har erfaringer med databutikken.com og leveringstider? og samtidig hvordan er de på kundeservice og ikke minst pakking av forsendelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte et parabolkort fra de engang i sommer. Fant ut at jeg ikke ville ha kortet, så jeg skulle bruke angreretten min.

Men det fulgte ikke med angrerettskjema i pakken jeg fikk fra de. Etter å ha sendt de flere mailer ang. angrerett nummer etc. Så gadd jeg ikke mer.

Solgte heller kortet med litt tap istedefor.

Jeg skal aldri bruke den butikken igjen.

Grunner:

1. Virker tildels useriøs (svarer ikke på mail, ikke skjemaer etc).

2. Har hørt mye stygt om de ang. retur av defekte varer.

3. Har null inntrykk av service.

Jeg hadde ikke handlet for større summer fra de ihvertfall :no:

Eventuelt et kabinett er greit, det er jo stort sett ikke "defekt". Om ikke posten har hatt fotballturnering på omdelingssentralen igjen da. :nei:

Lenke til kommentar

Tror rett og slett at Posten sitt pakke-sporingssystem har vært defekt i helga.

Jeg har selv bestilt et kabinett fra Microplex som ble innlevert på fredagen, og statusen er det samme fortsatt, innlevert Sarpsborg.

Det burde jo ha kommet til Stavanger senest i dag hvis posten hadde fungert normalt.

Lenke til kommentar

Ja håper den er på vei eller har komt, da resten av maskinen (bestilt fra netshop) har komt.

Edit: Da var kabinettet registrert på posten i Oshlo :D, gjennstår det bare musmatta og skatza men de haster det ikke så mye med ;)

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...