STrat2k Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vet ikke om det har blit postet før men.. jeg prøver..! Noen som hugser den gode gamle sega versionen av super sonic? Her kan en ivertfall spille det på nettet.. utrolig gøy.. lenge siden jeg har spilt super sonic nå.. hehe Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vet ikke om det har blit postet før men.. jeg prøver..! Noen som hugser den gode gamle sega versionen av super sonic? Her kan en ivertfall spille det på nettet.. utrolig gøy.. lenge siden jeg har spilt super sonic nå.. hehe "Super sonic, electronic" tenkte jeg på Men sonic er tøft det Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "Super sonic, electronic" tenkte jeg på Hehe..tenkte også på den da jeg så topic Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hehe.. joa.. kanskje det Endret 4. oktober 2004 av STrat2k Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sweet mother of popups! Jeg har en Sonic the hedgehog bamse! SLÅ DEN! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har en Sonic the hedgehog bamse! SLÅ DEN! har en 1.5m høy ole brum bamse .... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har en Sonic the hedgehog bamse! SLÅ DEN! har en 1.5m høy ole brum bamse .... ALLE har jo ole brumm. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har en Sonic the hedgehog bamse! SLÅ DEN! har en 1.5m høy ole brum bamse .... ALLE har jo ole brumm. Ikke meg. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke lest noen poster, men ville bare si at SONIC THE HEDGEHOG RUUULER! Har spilt det så vilt mye! Og musikken, ja ikke minst! Juhu! OH JOY! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ahhh...jeg har savnet det spillet...hadde det på sega mega drive for MANGE år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har fortsatt to Sega konsoller med flere Sonic-spill. Det er sååå konge. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Mhm.. utrolig artig spill.. lurer på hvor mangen timer jeg brukte på det spillet på mine yngre dager.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg klarte alle sonic unntatt sonic 2 å det plager meg den dag i dag.... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eg har fortsatt Sega med Sonic. Det er digg! *spele* Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg fant sega'en min!! **Spillespillespillespille** "Sega Mega Drive" "16 Bit" Trodde den var kasta. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg digger det spillet der Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Fant igjenn segaen min, men spillene var det litt verre med.. hmm Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Husker jeg spilte det hos venner. Spilte "Home Alone" og "Ghostbusters". De var (er) dah mastah's Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det beste var jo helt klart det spillet som var hardkoda på sega mester system II, men jeg husker pokker meg ikke hva det het. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det beste var jo helt klart det spillet som var hardkoda på sega mester system II, men jeg husker pokker meg ikke hva det het. Alex The Kid! Er ikke helt sikker på hvilken versjon, det var jo mange forskjellig Alex The Kid spill.. Konge det! Hadde selv Sega Master System II i sin tid! Edit: Alex The Kid in Miracle World Endret 7. oktober 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå