guttorm Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser Komplett har Abit NF8 på vei inn, kan bli et veldig spennende kort dette, selv om det kommer lovlig sent. Synd med tanke på Nforce4 kommer snart, men dette blir forhåpentligvis et bra klokkekort. Kan endelig NF7 V2.0 få en verdig arvtaker? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ser ut som om det bare er Norek som annonserer det foreløpig ja.. hadde håpet noen andre hadde det også men nei... blir vel litt vente tid på meg da. Det blir spennende å prøve, jeg gleder meg til å benche de kortene. Tror jeg må ha både Asus og Abit versjonen som vanlig, tar vel en stund før jeg har råd men. A7N8X/ Deluxe og NF7 2.0 var i alle fall helt greie kort, med hver sine sett med mangler. Jeg hadde igrunn tenkt å hoppe over 754 og gå rett på 939 og NF4. Det blir vel for fristende med disse kortene, en og annen kr rimligere også. Kult å teste mens man venter på nf 4. (Btw.. Noen som husker reaksjonen i mars/april/mai når man diskuterte lanseringsdatoer for NF3 kort fra Abit / Asus? Det ble litt bråk når enkelte av oss sa vi hadde blitt fortalt av Asus at de ikke hadde noe klart før til høsten.. ja.. hehe) Endret 11. oktober 2004 av larskrru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå