Griznah Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Se på bildet Edit: legge ved bildet kanskje..legg merke til ingressen. Endret 4. oktober 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Humor? Jeg ser hvertfall ikke hva som er morsomt :S Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Humor? Jeg ser hvertfall ikke hva som er morsomt :S Da ber jeg deg om å lese posten en gang til, for så å sjekke bildet som det står i posten. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Siden det tydligvis var vanskelig å lese, så får jeg peke det ut da, se vedlagt. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siden du er inne på det.Hvordan er reglene vedrørende pikkdekk/pikkfrie vinterdekk. Er det kun pikkdekk på samme aksel som er lov eller kan man kombinere pikk/pikkfrie vinterdekk? :!: Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hehe, mamma kjører pikkfritt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Siden du er inne på det.Hvordan er reglene vedrørende pikkdekk/pikkfrie vinterdekk.Er det kun pikkdekk på samme aksel som er lov eller kan man kombinere pikk/pikkfrie vinterdekk? :!: har du pigg dekk skal det være på alle 4 hjul , kjører du piggfritt kan du blande med sommer dekk på en aksel EDIT: pigger er tull har enda ikke merket forskeld sidne jeg byttet till piggfritt Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Går det an å fjerne pikkene, eller er man nødt til å kjøpe nye dekk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du, de pikkene var litt korte. Se å få deg noen lengre noen. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du, de pikkene var litt korte. Se å få deg noen lengre noen. Er det ikke en form for avgift hvis man har for lange pikker? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 mener å ha hørt om det. Er vel no minimum-maksimum Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Glad jeg bor i bergen, der pikker kan gå fritt uten å betale for det. Uansett, hadde mer enn 50% av bergenserene kjørt uten pigger, måtte staten ut med mer salt for millioner. Siden vi piggere løser opp isen som pleier å være på våres veier. Om vi får snø noen dager, så kommer den til å smelte litt for å så fryse på igjen om natte. Mot is er pigger best. Særlig for dem som MÅ frem. Men for bilen min ville jeg helst ha sett at de ikke salter. Bedre med sand eller småsingel. Det er mer enn nok fjell og stein å ta fra. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Pikkdekk. Damn...det står jo om pikk over alt jo, ikke bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå